hd filmpje kijken op de xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Serqie, 11 aug 2010.

1. Serqie

Serqie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik heb een 360 elite, een full hd tv en een hdmi kabel.
    nu heb ik een beetje research gedaan maar ben er nog steeds niet uitgekomen misschien dat julie mij kunnen helpen. ik download nu via nieuwsgroepen een hd film voor de xbox(in de beschrijving staat dat het voor de xbox is). Nu heb ik 2 vragen kan ik deze film straks gewoon op een usb stikje zetten en afspelen via mijn xbox? en twee zou ik deze film kunnen opslaan op mijn hardeschijf van 120 gig?

alvast bedankt.:D

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Waarschijnlijk niet.
    Wat is het formaat? Ik gok .mkv?

3. Serqie

Serqie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Formaat : WMVHD

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    WMV HD zou gewoon op de xbox 360 afgespeeld moeten kunnen worden. Waarschijnlijk is het niet mogelijk om deze film op te slaan op de harde schijf, maar als je toch aan het downloaden bent zou ik zeggen, probeer het uit.;)

Mocht het toch niet werken dan zou je eventueel de film vanaf je PC nog kunnen streamen naar je xbox 360.

5. Serqie

Serqie Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt dus via een usb stickje zou het wel moeten lukken, btw wat ik me nu dan afvraag wat heb ik aan die 120 gig als ik niet eens films enal erop kan opslaan zz xd

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me van wel, heb er alleen geen persoonlijke ervaring mee. Weet wel dat het .mp3 bestanden van een USB-apparaat kan lezen en afspelen, maar niet kan opslaan. Ik neem aan dat hetzelfde geld voor films, zeker met een bestandstype als WMV HD. Zodra je het zelf uittest weet je het in ieder geval zeker.;)

Misschien dus dat het wel mogelijk is om films op te slaan, verwacht het alleen niet. En games kun je wel installeren, dus als je dat vaak doet en veel saves maakt, en veel downloadable content koopt en veel demo's en ander spul download dan raakt je harde schijf langzamerhand wel vol.^^

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee het is niet mogelijk om fims of mp3 op de xbox op te slaan je kan ze alleen streamen of via een externe hdd afspelen

8. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Vanaf een usb stick werkt toch ook? Of even branden op een ReWritable.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Het is een HD film, dus als het geen 720p slecht gerenderde film is, ga je het met een DVD niet halen.
    Sowieso is HD films kijken via je xbox een pain in the ass IMO.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daar ben ik het niet mee eens.Ik stream bijna al mijn films vanaf mijn pc naar mijn xbox. :) Ik zou niet weten waarom ik deze op een usb stick of op mijn HDD wil zetten. Daarnaast luisteren ik tijdens het gamen vaak naar mijn eigen muziek. Tevens is elk formaat naar je xbox te streamen ook .mkv (als je tversity of ps3mediaserver)

Laatst bewerkt: 12 aug 2010
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik heb 2 films ooit gestreamd, nou een 1080p filmpje loopt echt niet soepel, ook niet in 14fps. Nee, er zijn toch betere manieren IMHO.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat hangt dan van je netwerk af en van je pc. Bij mij lopen ze vlekkenloos. Als je HD wilt streamen moet je een N router en N wireless adapter/slim hebben of je moet hem bekabeld aansluiten

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    100mbit/s, kan nu ook bv. de kill birdscene streamen via mijn huidige mediaspeler ;).

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    een mediaspeler is altijd beter :)

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we hier toch over Films bezig zijn. Is het mogenlijk om een Blue Ray film te rippen en dan om te zetten in WMV HD?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ja uiteraard is dat mogelijk, al is de mkv container een gangbaarder formaat...
    Gewoon googlen.

17. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Dat is zeker mogelijk maar duurt tergend lang. Ik heb het zelf ook gedaan door films om te zetten van mkv naar vob bestanden voor de ps3 (ik snapte toen nog niks van tversity) en moest de pc heel de nacht laten draaien. Heeft ook met de snelheid van je pc te maken natuurlijk.

18. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WMVHD films downloaden en streamen vanaf nas of usb drive geformateerd als MAC HFS+ direct aan XBOX360 hangen werken perfect.
    Maak er op deze manier al jaren gebruik van.

Deel Deze Pagina