Ela! Binnenkort zal de Xbox 360 uit gaan komen en het is bekend dat je geweldig beeld zal krijgen met een HD TV. Nu ben ik al op diverse sites aan het zoeken, bij de LCD TV's. Er staat overal genoeg info van de tv's bij, maar ik zie nergens staan: HD TV Ready of iets dergelijks. Misschien interessant om hier wat tv's te posten die een leuke prijs hebben (onder de € 1499,-) en die tevens HD TV Ready zijn? Zeg maar een soort 'guide'. Kan voor iedereen heel erg nuttig zijn!
Als dit een beetje een geordend overzicht kan worden met alleen echte HD-tv types lijkt me dit geen verkeerd topic.. Als er maar geen discussies ontstaan.. Misschien dat jij, Fardo, hierop wil toezien aangezien jij 24/7 het forum in de gaten houd ? _0/
Er is al een thread en als je een overzicht wilt ga je gewoon ff google er komen namelijk heel veel threads bij ... en de titel ziet er vreselijk uit ... Het is namelijk HDTV Hebben jullie al in die thread gekeken? Het is net zo iets als het grote surround topic ... gewoon in die thread de vragen stellen en alles komt goed
Ik heb wel in die thread gekeken maar echte duidelijke bruikbare info staat er bijna niet. Dan kan je beter op het forum van tweakers.net gaan kijken.. Er komen namelijk ontzettend veel vragen over High Def. tv's door elkaar. Daarom zou een fijn bruikbaar overzichtje met echte High Def. tv's wel handig zijn voor de personen die minder op de hoogte zijn. maarja, ik heb geen vinger in de pap op dit forum dus ik zeg al niks meer..
Fijn dat je het met me eens bent stoppie.. Voor de mensen die door de bomen het bos niet meer zien zou het namelijk erg bruikbaar kunnen zijn..
ja maar dat staat ook in de hdtv thread tevens komen er elke maand nieuwe tv's uit ... en de prijzen veranderen ook bijna elke maand .. dat kan je niet bijhouden. Niet elke xboxér koopt om de maand een nieuwe tv dus dat kan best in de HDTV thread .. of je kan daar een voorstel doen voor deel 2
In de HDTV thread staat een hoop informatie, dat ben ik met Fardo eens. Ik kwam daar ook nietswetend over HDTV, en na een hoop te hebben gelezen/gevraagd en gezocht heb ik uiteindelijk een goede keuze kunnen maken voor een HD Ready TV. Ik ben geen techneut, maar ik kan je wel zeggen wat zeker een goede keus is : http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r51b.asp Dat is de mijne, echt een topscherm en heb hem online besteld voor iets meer als 900 euro. Voor hetzelfde geld zul je weinig andere goede HD Ready schermen tegen komen in mijn ogen. Dus als je nu zo'n TV wilt kopen kan ik je garanderen dat je met deze geen spijt zult krijgen, ik ben er meer dan tevreden over en het is een zeer populair scherm dat vinden ook veel andere mensen die hem hebben. Als je echter wilt wachten met kopen, dan zijn er intussen alweer andere TV's uit net wat Fardo zegt....dit hou je niet bij. In dat geval moet je zelf goed kijken en vergelijken wat dan voor jou uiteindelijk de beste keus is