Hoi allen, Ik ben bezig om al mijn savegames enzo van mijn oudste xbox 360 naar mijn nieuwe xbox over te zetten. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb ook nog een tweede xbox, hier op heb ik altijd bij mijn ouders gegamed. Ik heb mijn nu als actieve gebruiker (dus de xbox die je achievements registreert) op mijn nieuwe xbox aangemeld, dus de slim. Hoe kan ik mijn saves van mijn oudste xbox naar mijn nieuwste overzetten?
Je kon het tegenwoordig ook uploaden naar xbox.com volgens mij en dan weer laten downloaden, of was dat alleen voor de US? anders transferkabel/usb stick
Gebruik een USB-stick. Als het teveel is dan kun je altijd een transfer cable halen (kun je gewoon kopen in de meeste winkels waar games worden verkocht). Daar klik je dan je HDD op en krijg je automatisch de vraag of je alles wilt overplaatsen op je xbox. Vergeet voor je downloadable content niet je licenties over te dragen naar de nieuwe xbox. Je licenties zijn gekoppeld aan je xbox EN je account, maar dan moet de account waarmee je download dus altijd actief zijn en sommige games pakken alleen de licentie die op de console staat: http://www.xbox.com/drm