Je ziet het al aan de titel. Ik kwam bij dit idee door MN. Hij heeft namelijk in zijn HDD zijn gamertag staan. Ik wil dit ook graag. Ik ga morgen wat rond bellen waar het kan voor een mooi prijsje. Wat vinden jullie er van? (weet iemand toevallig het lettertypen?)
MN hoort bij het Xbox Team. Iedereen die er aan mee heeft gehlopen heeft een groen met witte Xbox gekregen met een hele stoere Faceplate en hun gamertag in de HDD.
Ik weet niet wat er allemaal op staat op de faceplate maar ik vind hem te druk. die HDD is wel vet trouwens!!
wow die 360 is kapot mooi maareh, als je weet waar je kan laten graveren, ik hoor het graag, lijkt me heel vet
Maar vergeet niet, dat er op een HDD die wij als gewone gamers hebben , er HDD op staat, en je niet weg krijgt. greetz wooly
AHHAHA op het klepje van die USB.. staat I made this wel stoer als e zo'n xbox 360 hebt.. weet jij trouwens of je van die faceplates kan kope>?
kan je zo'n teken er bij doen maar zo gek is dat niet want misschien werde die ook vrkocht misschien wel door hun.. of misschien waren er een paar met handtekeningen er op, doe niet gelijk zo achterlijk.. (oowh lama jij bent Dutch Diablo.. dus vndaar zo'n antwoord
Ja, maar you know, mensen verkopen soms spul wat ze krijgen Er is al 1 faceplate van teamxbox voorbijgekomen op ebay, ging weg voor 499 dollar Tijdje terug die plate beetje na proberen te maken