Hallo mensen, Ik heb vandaag een nieuwe televisie gekocht (geen HDTV). Vroeger speelde ik op een klein schermpje en viel het allemaal niet zo op, maar nu speel ik dus op een veel groter scherm, en het valt me op dat het beeld soms nogal "onscherp" is. Nu ben ik dit eens gaan uitzoeken en ik kwam er dus achter dat ik waarschijnlijk een HDTV kabel aan moet schaffen. Nu alleen mijn vraag, welke kabel moet ik hebben en hoe duur is deze? Aangezien er volgens mij een paar kabels zijn wil ik wel graag in 1 keer de goede hebben. Ik zag in de winkel 2 kabels, waarvan eentje met 6 aansluitingen volgens mij. Is dit de kabel die ik moet hebben? Zo ja, waar dienen op de Rode, Gele en Witte aansluitingen de overige 3 dan voor? En word het beeld door deze kabel echt zoveel beter? Alvast bedankt!
Als je geen HD tv hebt dan heeft een HD-kabel ook geen zin. Zelf heb ik deze kabel van Joytech ( RGB scart en S-Video ). € 25 bij Bol.com
OMdat jij geen HDTV hebt kun je geen HDkabel aansluiten en dus geen component aansluiting. OM het beste beeld te krijgen op jou tv heb je een Advanced Scart Kabel nodig