He ik hoor dat de tour de france eraan komt op de xbox. Moet je dan zo hard mogelijk op het knopje drukken om zo hard mogelijk te fietsen.
Ontopic: als het hetzelfde spel als op de ps2 is niet, dan moet je gewoon met een ruk op de knop gaan trappen, en als je 2 keer drukt op die knop neem je een sprintje. Je komt dan verder door gebruik te maken van de wind. Voorbeeld; Je fiets in een groepje van 4. de win komt van links voor. een eind voor jullie fiets een groep van 10 man. dan ga is het de bedoeling dat je uit de wind gaat fietsen (de wind zie je doormiddel van gekleurde strepen), dat wil zeggen rechts achter je tegenstander, waardoor je minder hoeft te trappen, en dus meer energie hebt om naar de andere groep te fietsen. Beetje lange uitleg, ik hoop dat het duidelijk is. Offtopic: Er was een tijdje gelden ook iemand die die bewegende avatars voor je maakte, maar die zijn uitgezet, vanwege het invloed had op de snelheid van de site.
[offtopic] Je kan met een gif-animator zooneentje maken. Ik heb mijnes ook zelf gemaakt. Zolang je het niet te gek maakt vindt niemand het erg als je een bewegende avatar hebt. [/offtopic] /edit WouteR : Ja gaat jij er nog eens lekker op door. Doe dta maar ergens anders.
cyberlaui je ziet toch dat er al gevraagd wordt om weer on-topic te gaan, ik snap niet dat je na een tijdelijke ban nog risico's neemt, iig ik was eerst ook van plan om tour de france te gaan kopen maar ik heb nog geen enkele goede review (ja hij schijnt al uit te zijn) gelezen dus ik heb het maar niet gedaan.
Ik wil deze echt graag hebben! Helaas heb ik het geld er niet voor, maar de tactiek (vermoeidheid, wind, sprinten, rennerskwaliteiten en samenspel met ploeggenoten, hopelijk zit dat er ook een beetje in) lijkt me echt mooi!
sorry ben jij nog mod? nee! hahaha edit: beetje ontopic erbij: ik heb die game ooit op gamequest ofzo gezien (ps2), als je dan achter een andere fiets ging zag je zon blauwe boog van de wind waarin je moest om krachten te sparen
Wat een geflame weer hier, ik kan ook nooit ffies weg zijn Oftewel: HOU OP!!! Die game lijkt me dus helemaal nix btw.
ok papa, ik hou op volgens mij zijn het allemaal baggergames van tour de france. pak bv die tour de france manager game, daar hadden ze alleen een licentie van lotto en de rest was dom: de robabonk ploeg met buigort en dakker deel 2 is er nu of binnekort ook, wel met licenties volgens mij, maar wel een baggergame d8 ik