[XOne] Head set van xbox live

Discussie in 'Games' gestart door Nicotjeh., 6 jan 2003.

1. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Head set van xbox life

Dat ding die head set zo noem je da toch?
    die koptelefoon met die mic eraan
    nou ik heb een vraagje daarover

Als je nou bijv Hallo zegt door dat ding duurt het dan iets van 15 sec dat de andere het te horen krijgen dit zal dan heel kut zijn

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zover ik heb begrepen is de lag zeer beperkt ;)

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    > Xbox Live! en LAN gaming.

En 2, ik zal je thread naam wel even veranderen, anders krijg je daar weer allemaal commetaar op ;)

4. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maximum een secondje dacht ik gelezen te hebben :)

5. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    het zou toch ongeveer hetzelfde zijn als dat je met iemand belt?

6. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar eens een voice chat via msn of yahoo... het zal vergelijkbaar zijn... een klein tikkie vertraging als het met iemand aan de andere kant van de planeet is, maar valt wel mee.

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het zal geen vertraging hebben omdat je alleen maar speelt tegen mensen met een breedband verbinding, dus nooit last van lag.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De optimist ;)

nooit last van lag .... is een utopie

9. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Head set van xbox life

Denk dat het rond of iets onder de seconde zal zitten... als het net zoals pc games is (bv. Counter-Strike) dan is het prima te doen... je zegt wat en ik denk ongeveer halfe sec horen de andere spelers het... als het hoger dan 1 sec zou zijn zou het eigenlijk geen zin hebben.....

10. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Mooizo

11. schrambal

schrambal Wat ben ik lelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet heeft microsoft beweerd dat het telefoon kwaliteit is en dat het geen vertraging heeft.

Maar zijn die dingen ook te koop zonder Xboxlive kit erbij? Ik heb bij ons thuis geen kabel maar we system linken wel tussen 2 kamers en dan is zo'n ding best leuk. ook voor gamers die geen xboxlive hebben en N.U.D.E. willen spelen zou dit een oplossing zijn.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    er is altijd lag hoor,
    het gaat toch niet met de snelheid van het licht ofzow?

13. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Er is wel vertraging. Voor de meeste communicatie maakt 't niet uit, maar soms heb je 't "satelliet telefoongesprek" probleem: je begint een paar keer op 't zelfde moment te spreken.

De games moeten wel voice comm ondersteunen voor system link. En dat zullen er niet veel worden; developers hebben altijd stapels andere features die ze ook willen doen, en altijd te weinig tijd.

14. schrambal

schrambal Wat ben ik lelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Zou dat echt zoveel schelen in programmeer werk? Ik zou zeggen dat als er een mogelijkheid tot voice comm. in HALO2 over xboxLive zou zijn het best makkelijk is om dit in de system link versie bij te voegen. Een beetje a la de co-op mode. Dat idee werd eigenlijk ook pas op het laatste moment uigewerkt.

En zo'n losse headset zou toch te koop moeten zijn, stel nou de diegene die je krijgt kapot gaat...

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Even ter informatie: voor de Xbox heet het een Communicator! :+
    Er ligt inderdaad helaas nog heel weinig optisch netwerk! ;) Maar het scheelt niet veel geloof ik...

16. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een real-time voice chat, dus je hoeft niet bang te zijn dat bij een potje Halo 2 (jeweettoch) de andere partij aanvalt en je dat pas 15 seconden later te horen krijgt? Dat is toch ook niet zo bij andere geluidseffecten? En bij MSN duurt het toch ook niet zo lang? Anders heeft Microsoft een groot probleem. Het duurt vast niet langer dan een seconde.

17. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    uit een eerdere post heb ik begrepen dat via system link alleen een comunicator werkt als de game dit toe laat.... met andere woorden dus geen HALO met headsets??? :'-(

18. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    (zo, jij heb een oude draad gevonden...) Bij mijn weten werkt men bij xboxconnect wel aan een voicesysteem, maar dat zal dan waarschijnlijk via je pc gaan en niet via de xboxcommunicator. Maar daarvoor kan je denk ik beter op XBC kijken of in de XBCdraad

Deel Deze Pagina