Hallo allemaal, ik heb een probleem met de Head-sets van onze Xbox'en via Live. Als we namelijk in dezelfde kamer gan zitten en onze head-sets opzetten kunnen we elkaar niet verstaan, maar alle andere mensen ons wel, en wij hun. We hebben sinds kort ook een nieuwe Router en een van de computers is draadloos en de andere is met een kabel... De xbox'en maken via en crossover kabel verbinding met live, en dat werkt allemaal perfect. Hieronder een schema van ons thuisnetwerk en onze gegevens: Hieronder ons schema: Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen... Als jullie nog iets moeten weten, ik vertel het jullie
Ha, ik heb hetzelfde probleem (gehad) en misschien dus dat dit topic je kan helpen. Toch vind ik jouw probleem specifiek genoeg om het even hier apart te houden. Vraagje dus: Waarom niet je Xboxen direct op de router aansluiten? Op die manier heb je sowieso wat meer controle over wat je met je Xboxen doet en heb je een mogelijke-probleem-schakel in je netwerkproces minder.
waarschijnlijk omdat de router ergens anders staat en je dan 3 kabels moet doortrekken... Tenminste, dat is vaak zo.
Om maar eens te zeggen wat Fardo altijd zegt: oftewel, trek een kabel van je router naar xbox1 (zit meestal 1 UTP aansluiting op wireless routers), en koop een wireless gaming adapter voor xbox2. problem solved.