Ik zit al sinds de eerste berichten over dit spel te wachten, want Headhunter 1 op de Dreamcast is een van mijn favoriete spellen op die console, en eigenlijk allertijden. Hij ligt sinds 27 augustus in de winkel, want ik heb hem zien liggen. Weet iemand al hoe het spel is ? Is het de titel Headhunter waard ? Hoe is het verhaal en hoe speelt het ? Help me uit de brand !
Ik heb m pas heel ff gespeeld en het ziet er wel goed uit, maar niet echt supergraphics ofzo... De camera is vrij irritant en het richten gaat ook vrij langzaam, je moet wachten tot de je aim op een tegenstander lockt en dat duurt een beetje te lang, zeker als je ook nog eens aan het lopen bent. Voor de rest speelt het wel aardig... Meer kan ik je er (nog) niet over vertellen, want zoals ik al eerder zei, heb ik m pas ff gespeeld...
ik heb hem nu, ik vind het wel een aardige game...niet echt geweldig speciaal maar gewoon leuk om te doen, ik ben nou net door level 1 heen dus veel kan ik er nog niet over vertellen, maar als je iets wilt weten moet je het even vragen
Headhunter was heel vet op de dreamcast, ik ga dit spel nog wel een keer halen. Kun je eigenlijk nog steeds motorrijden?
Stom dat ze dat hebben weggelaten, beetje hetzelfde als een mens zonder ruggegraat Want het feit dat je op je motor kon rondrijden (ook al was dit onderdeel tamelijk slecht uitgewerkt) gaf de game een stoere look. Zonder die optie, verkoopt het spel een stuk slechter denk ik