Headset garantie?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fox40, 6 jan 2011.

1. Fox40

Fox40 NewXboxPlayer

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

ik heb 3 á 4 maand geleden een nieuwe XBOX360 gekocht bij de mediamarkt. Nu al houd de headset er mee op, hij stoort enorm en het geluid valt steeds weg. Ook kan ik de headset erg veel bewegen (het schroefje waar je niet bij kan komen is op een of andere manier los geraakt denk ik??) Dit hele pakket kocht ik bij de mediamarkt, alles zat er dus bij inbegrepen. Kan ik een nieuw headset krijgen bij de mediamarkt wegens de garantie?

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Bonnetje meenemen en het komt goed :) . ik heb nooit problemen bij de Mediamarkt als mijn headset of controller stuk is binnen een half jaar :)

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Anders even bellen met MS en vragen om een nieuwe, dat wil ook nog wel eens werken.

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan, maar Media Markt is en blijft verantwoordelijk als verkopende partij en daar willen ze nog wel eens zich wel eens makkelijk vanaf maken.....

5. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, gewoon zeggen dat het je eerste headset is en meteen is stuk gegaan. Microsoft stuurt dan altijd een headset op, helaas maar één keer.

6. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij microsoft sturen ze je sowieso de eerste keer een nieuwe op. Ik ken iemand die had zoveel kapotte headsets gekregen dat ie maar opbelde en ging zeggen dat dit keer z'n wireless headset stuk was. Toen had ie gratis een wireless headset gekregen terwijl die er geen een had:lol:

7. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    moet je dan je kapote(oude) opsturen naar ms ?????

8. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan dus altijd een nieuwe aanvragen als het de eerste keer is.

9. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik dat ook maar eens gaan bestellen

10. Fox40

Fox40 NewXboxPlayer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het eerst bij de mediamarkt vragen, maar wtf mocht het je 2e zijn dan doe je het gewoon op je oma's zijn adres :) En hoe willen hen checken als het een wireless is of een gewone?

11. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eens een keer 2 controllers die (soort van :p) stuk waren, volgens die gast aan de telefoon moest ik het op eigen kosten sturen naar Polen ofzo:{

Volgende dag kreeg ik de email "1 of meerdere accessoires zijn verzonden", dus ik dacht: wtf?!
    Een week later kwam er iemand met 2 nieuwe controllers voor mij:cool:

Ik vind al die accessoires echt overpriced, 'normaal' gezien zou je dus een nieuwe headset van 20 euro moeten kopen in de winkel. Niet normaal die prijzen voor zo'n flutdingetje die voor 1 euro in elkaar te zetten is:eek:

En al hun accessoires gaan wel een keer stuk, het enige wat mij nog niet stuk is gegaan is de webcam.

dat kan niet op een ander adres, je moet eerst je serienummer geven en dan zien ze al wat je hebt gedaan

Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  12. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    dus er kan eigenlijk veel gefraudeerd worden met de accessoires van de xbox, want je hoeft je kapotte niet optesturen naar ms zelf

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat werkt natuurlijk niet als je voor de 10e keer een headset komt vragen...

14. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar wel, eigenlijk moet je altijd opsturen behalve de eerste keer, maar soms lukt het dus met veel geluk als bij mij:b:

En anders kun je (volgens mij) de volgende dag gewoon weer proberen omdat je toch altijd iemand anders aan de lijn krijgt.

15. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en als er teveel misbruik van gemaakt wordt schrapt Microsoft vanzelf deze goede service dus ik hoop dat er niet teveel misbruik van gemaakt wordt.

16. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof ze er ooit achterkomen, ze verdienen toch alles terug op die overpriced accessoires

Deel Deze Pagina