1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Headset probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Syzigy, 4 dec 2005.

  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb dus me xbox 360je gisteraangeschaft, en metteen xbox live enzo geregelt.
    Toen ik bijvoorbeeld perfect dark of fifa online aan het spelen was hoor ik helemaal niemand.. ik heb al ongeveer 3 uur online gespeeld dus het kan gewoon niet zo zijn dat er in al die tijd niemand gepraat heeft. Maar toen er een vriend op zelfde server speelde hoorde ik hem wel en hij hoorde mioj ook gewoon prima, kan je tegenwoordig alleen met mensen in je friendlist ofzo praten?:confused:
    Misschien heb ik wat fout ingesteld ofzo.
    Help me out :)
     
  2. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Guide => Private Chat kun je kiezen welk kanaal (van het spel of 1-op-1) je wilt horen. Misschien zit daar het probleem?
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb dat probleem ook, en wat BrokenTable zegt werkt niet, want dat kan niet.
    Hoor alleen bij PDZ de 2 mensen uit mijn friendlist en hun horen de rest wel.
    Heel raar en jammer, iemand een idee?
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb er 2 andere problemen mee:

    1. Dat ding zit voor geen meter
    2. Als iemand praat lijkt het wel of het lagt terwijl het helemaal niet lagt :confused:.

    Vorige headset is btw veel beter vind ik.
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    juh, alles stemmen zijn veel anders ten opzichten van Xbox "1" live.
    Niet veel, maar wel anders. En het zit idd voor geen meter, zakt steeds af ofzo.
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nergens last van, mijne is perfect. als je headset het soms niet doet. moet je ff je controller uit en in schakelen.

    want als je aan het spelen bent en je doet dan je headset erin doet ie het niet
     
  7. RrRadicaLL

    RrRadicaLL Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dat ding is irri ik heb nog maar ff de oude headset erop gezet ... en nu maar w88 tot plantronics uitkomt met wat fatsoendelijke headsetjes
     
  8. Conkerike

    Conkerike Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde probleem als wessiej
     
  9. hoevoeljeje

    hoevoeljeje Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook op 1 of andere manier het geluid harder zetten want hoor de stemmen best zacht? Heb het overal al helemaal op het hardst gedaan maar vind het nog zacht. Of ben ik nu zo doof?:p
     
  11. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gebruik ik mijn oude headset dan?!
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gewoon er in pluggen
     
  13. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, maar ik heb een Core edition, dus ik neem aan dat je wel de originele X360 headset nodig hebt. :p
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee hoor de andere headsets passen ook
     
  15. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    T is me wel een drama hoor... de nieuwe 360 headset... als je met de oude ook nog controle had over het volume zou ik die blijven gebruiken.

    Wel een heel slecht apparaat. Kan bijna niet geloven dat microsoft tevreden was over de geluidskwaliteit hiervan.
     
  16. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ho ho ho, rustig niet allemaal over de vraag heen lullen...

    Het niet horen van mensen kan aan je netwerk liggen maar het meest voor de hand liggende is dat je misschien iets verkeerd hebt staan bij je family settings.... daar kan je instellen met wie er gespeeld, gepraat gejoind enzovoorts instellen..

    Je volume instellen met een oude headset op de 360:

    kan ook maar niet in een xbox 1 spel..

    in elk 360 spel of dashboard... op je guideknopje drukken, daar naar voice gaan (weet niet of je eerst naar personal settings moest maar volgens mij wel) iig bij voice krijg je niet dat gelul over voicemasks ofzo maar daar staan je headset settings... inclusief een volume regeling, mute enz...
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe plug je dan in vredesnaam een oude headset in? :confused:

    "ja gewoon inpluggen.." Hebben we niet zo veel aan Fardo ;)
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe headset eruit ;) heb je zo'n stekkertje en die stop je in dat gaatje van die controller :) simpel toch :p :D ?
     
  19. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    okay, hele domme vraag misschien:

    hoe werkt de headset? hoe praat je enz. zit namelijk geen gebruiksaanwijzing bij!
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon, zorgen dat je verbinding hebt. En dan het microfoontje voor je mond doen en praten...;) 8) Chek ook het volume.
     

Deel Deze Pagina