Headset voor de xbox.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Falldown, 12 nov 2010.

1. Falldown

Falldown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste allemaal,

Ik ben nu in het bezit van een standaard MS headset. Maar aangezien ik niet de enige in huis ben en die gene ook last hebben van mijn ''lawaai'', wil ik graag een headset aanschaffen met microfoon.

Heb het internet al een beetje rond gezocht, en zie dat de vooral de Turtlebeach series goed zijn.

Nu heb ik 2 vragen;

1) Als ik zo'n headset aanschaf hoor ik dan het in-game geluid en het geluid van mijn party? En kan ik dan ook praten via de microfoon?

2) Heeft iemand anders hier ervaring mee en zegt van 'Nou deze raad ik je aan niet al te duur maar wel goed'?

Alle tips en suggesties zijn welkom!

Mvg,
    Falldown_0/

Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  2. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi,

Ik raad je aan om dit topic eens door te neuzen.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=141393&highlight=headset
    Dat heb ik ook gedaan....Heb vorige week een turtle beach x31 Headset aangeschaft..

en over je vragen:
    1= Ja(afhankelijk van de headset natuurlijk) maar de turtle beach x31, px21, x41, x11 wel(voor zover ik weet)

2=. wat vind jij niet te duur?
    Vind je draadloos misschien belangrijk?
    Wil je gewoon stereo, of surround? ....dat maakt nog al verschil in aanschaf.

Kortom, lees even dat topic, staat vreselijk veel informatie in !

succes:)

Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  3. Falldown

Falldown Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ja hoor. prima ding. en belangrijk: mic monitoring en dat wil zeggen dat je eigen stem ook door de headset hoort. dat is handig omdat je anders gaat schreeuwen ipv praten.

Ook kan je t volume van zowel de game alsook de chat regelen.

5. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    yep, die zal idd prima zijn werk doen :)

6. Falldown

Falldown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor alle feedback, dan heb ik nog een laatste vraag:

Hoe zit het met de aansluitingen? Als ik het opzoek word ik er niet veel wijzer van..

Mijn opstelling:

XBOX ---(VGA)--> Monitor.
    (Geluid rood/wit van VGA ) --> Logitech Z323

Het staat allemaal op me bureau, en zit er dus niet ver vanaf. Welke aansluitingen heeft de x11? en hoe kan ik dit het beste aansluiten?

Mvg_O_

edit: Dat mic monitoring is dat heel irrirant, dat je steeds jezelf hoort, of is het eigenlijk net alsof je tegen jezelf praat? :p Hoe moet ik me dit voorstellen?

Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  7. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe de aansluitingen bij de x11 zitten weet ik zo niet uit me hoofd. Denk dat je vanaf je rood/wit plugjes een draad krijgt en uiteraard een vanaf netvoeding. Ikzou zeggen youtube is je vriend.. Ff op turlte beach x11 setup of review zoeken. Dan kom je er wel achter hoe het met bedrading zit.

Mic monitoring is juist wel handig. Je hoort jezelf gewoon direcct en kraakhelder over je headset. Op die manier krijs je dus niet het hele huis bij elkaar wanneer je een granaat onder je gat krijgt, omdat je dus een idee hebt hoe hard je praat.
    het is hetzelfde wanneer je oordopjes in hebt met muziek dan begin je ook hard te praten...das dus niet handig, vandaar de oplossing mic monitoring

Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    eh, aansluitingen? het is een koptelefoon en dus een minijack 3.5 mm male (kleine koptelefoonaansluiting).

Aan deze koptelefoon zit n snoet met daaraan t kleine stukje plastik met 2 volume regelaars: 1 voor game en 1 voor chat.
    Daarom zit er daar vanuit een 2.5 mm en die moet in je controller.

De mic monitoring is n must voor gaming, anders ga je steeds zitten schreeuwen. denk maar aan wat er zou gebeuren als je zelf niets kan horen en je met mensen in gesprek gaat.
    DAN GA JE HARD PRATEN! WAT ZEG JE?? ;)

maar nogmaals: voor headsets bestaat n hele mooie thread

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de officiele 360 headset, maar ik krijg hem maar niet aangesloten. Ik doe gewoon netjes wat er in de handleiding staat, maar als ik de headset op de 1e plek set, en ik doe vervolgens mijn controller aan, schiet de headset naar de 2e plek.

Heeft iemand een stappenplannetje wat ik kan doen of de headset met de controller en de xbox te verbinden? Heb al op xbox.nl gekeken maar met wat daar staat kom ik er ook niet uit!

Deel Deze Pagina