Headset voor PC games

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XMSTXRDXM, 23 mei 2005.

1. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje , ik speel sinds kort Unreal Tournament 2004 online met mijn pc , maar nu zou ik graag willen praten met me medegamers net zoals op xbox live . Ik heb hier een usb headset (Logitech Socom II) en als ik hem aansluit dan hoor ik helemaal niemand . Ik hoor wel gewoon de muziek van de game maar ik hoor niemand praten (verschillende servers geprobeerd) . 1 keer hoorde ik iemand wel wat schreeuwen , maar daarna niks meer . Kan het aan mijn headset liggen of kan je niet "zomaar" praten online in pc games ??

2. FabianNL

FabianNL Guest

niet elke game ondersteunt dat idd standaart, je hebt een programmatje genaamd "Teamspeak" en dan kan je wel in (bijna?) elke game met iedereen praten (als de server dat ook iig ondersteunt) moet je maar ff googlen, succes ermee

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is een goed programma idd, ook niet heel groot.

4. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt , ik zag op andere forums ook iets staan over Ventrillo , goede en slechte ervaringen trouwens . Ik ga wel ff googlen op teamspeak .

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb zelf teamsprak 2 RC2, mocht je verschillende versies tegenkomen.

6. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan de client versie toch ??

7. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
  8. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan , thanxs allemaal .

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook roger wilco proberen, veel simpeler. maar TS is uiteraard veel dieper en bekender onder pro gamers

10. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu teamspeak 2 op mijn pc lopen , maar ik hoor nog steeds niks . Moet ik teamspeak niet instellen op Unreal 2004 ofzo ?

11. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet teamspeak openen en daar het teamspeak ip adres invoeren.
    Het ip adres staat meestal wel bij de serverinfo, maar het kan ook eens om de zoveel tijd als "reclame" op je beelscherm komen.

Veel suc6 nog _0/ ,

Marnix

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik prefereer Ventrillo boven Teamspeak.

Ventrilo is veel zuiverder geluid dan TS, maar toch wordt TS het meest gebruikt (gebruikt ook minder dataverkeer en daarom goedkoper voor clans).

Maar zoals er gezegd wordt moet je dus ook bij TS op een server inloggen en in de game, je ziet trouwens neit zo heel vaak dat publics een public TS server hebben draaien. Is zo nu en dan zo bij Duitse servers :)

/edit: kan je wel gewoon muziek luisteren met je headset? Misschien staat je headset wel gemute, dus dan hoor je niks. Of je hebt de microfoon uit staan, dan hoort de rest je niet !

13. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks allebei .
    Ik ga het morgenavond meteen proberen , kom net van mijn werk , ga zo slapen !!!
    Die headset die ik gebruik is eigenlijk van de PS 2 (usb) er zit alleen een mute knop op en die staat gewoon uit , ik hoor wel gewoon de gamemuziek erdoor .
    Ik wou eigenlijk een headset halen , maar ik dacht ik probeer het eerst met deze , mischien is hij niet geschikt om te praten over de pc .

Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  14. FabianNL

FabianNL Guest

start > Alle programma's > Bureau-assecciores > Entertainment > Geluidsrecorder (als je XP hebt iig), en dan ff testen of je mic werkt... wel ff goed kijken bij volume regeling (staat ook daar ergens bij) of je mic wel aanstaat en alles...
    neem trouwens aan dat je de drivers voor hebt gedownload? Dat moet je namelijk wel ff appart doen (dat ik weet)

Deel Deze Pagina