je doelt waarop ? Om het in singleplayer tegebruiken om in je zelf te praten ? Of om zoals bijvoorbeeld je team mates te sturen en commando's te geven ?
om je team de instructies geven die jij wil en niet zoals F*ck your m8 maar echte comandos zoals '' regroup, go go go, zulu, enz
In alle spellen die System Link EN XBOX Live ondersteunen, en waarin je de headset kunt gebruiken op Live, kun je het ook via System Link gebruiken. Split Screen zou nergens op slaan, en voor de rest alle spellen die het gewoon in Single Player ondersteunen, zoals RB3, RS:BA, GR2, Halo 2, en PGR2
tuurlijk slaat het wel ergens op, want ook met split screen kan je tactiek toepassen of niet? en als je draadloze controllers hebt en in een grote ruimte ZIT ALTIJD HANDIG.
als je spiltscreen hebt kun je toch ook gewoon met elkaar praten, grote ruimte ??? en volgens mijn ondersteunen draadlose controlers geen headset... beetje raar
Ik heb een probleempje met mn headset... soms kunnen anderen mij niet goed verstaan via xbox live en dan horen ze veel geruis enzo en het is gewoon iemand die ook in Nederland woont! Weet iemand hier iets op?
Kijken of het een effect heeft als je rond het contact punt van het stekkertje een beetje wriemelt (klinkt gek..). Als de ruis dan bijvoorbeeld in het zelfde ritme steeds terugkomt weet je dat er iets mis is met het stukje kabel. Heb je al geprobeerd om met de headset van een vriend van je te praten zegmaar.. Dan weet je ckr of het probleem bij je headset ligt..