Headsets voor de PC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Zeroine 83, 12 nov 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo :)

I.v.m. online gaming ben ik op zoek naar een leuk headsetje voor mijn PC. Aangezien al mijn randapparatuur (behalve de monitor) van Logitech is, ben ik ook deze keer voor mijn zoektocht op de site van Logitech terecht gekomen. Hier is een behoorlijke lijst headsets e.d. te vinden, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en heb moeite met het maken van een keuze. Kan iemand mij misschien helpen, of vertellen over ervaringen met een van deze headsets ?

Mijn oog is trouwens op deze gevallen, want echt veel geld hoeft het van mij niet te kosten. Er staat bij dat hij d.m.v. een 3,5 mm jackplugje aangesloten moet worden, maar is dat dan ergens in mijn PC waar ook de speakers in gaan of wat ?

Alvast bedankt !

Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
  3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke bedankt, ik heb die threads volledig over het hoofd gezien :eek:

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Denk ook even overna of je misschien geen USB-headset wilt. Dan kun je nog muziek (of gamesound) horen via je speakers en de stemmen komen dan via je headset. Erg fijn!

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm volgens mij volg ik het even niet....het is toch sowieso de bedoeling dat alleen stemmen via de headset gaan en het geluid gewoon via m'n speakers ? :+ En dat gaat niet met de headset die ik in de startpost in gedachten had ? Zo niet, welke andere van die pagina raadt je me dan aan ?

Is dit dan wat ? Wel een beetje duurder dan ik in gedachten had, maar goed :+

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dat is volgens mij idd het verschil. Misschien dat je met zo'n standaard ding het ook kan regelen als je iets met 2 geluidskaarten doet ofzo =P, maar dit is de simpelste manier.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, nee dan neem ik het zekere voor het onzekere en ga ik gewoon voor de Logitech Premium USB Headset 350 :) Bedankt vast ! :)

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een nieuwe headset.

Maar hoe zit dat dan precies ? Want ik zou het ook wel fijn vinden als ik thuis gewoon de gamegeluiden uit de speakers krijg, en de stemmen via de headset.

Maar op lanparty's in het juist de bedoeling dat ál het geluid via de headset gaat.

Is dit in te stellen ofzo ? Of moet je het dan gewoon op een bepaalde manier aansluiten ?

(Heb 8 kanaals geluid onboad, en nog een lossse geluidskaart)

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb in principe ook onboard geluid en een aparte geluidskaart, maar wat betreft instellen heb ik er waarschijnlijk net zoveel verstand van jij dus ik beng bang dat ik je er niet mee kan helpen :+
    Ik neem gewoon dat USB ding van Logitech, ik gebruik het toch alleen thuis. No way dat die PC van mij meegaat naar een LAN 8)

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  10. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Kan wel, maar dan heb je een aanhanger voor de auto nodig.*)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe :+

Maar goed, ik heb nu dus die Logitech Premium USB Headset 350 op mijn PC aangesloten, en al het geluid loopt nu via de headset. Hoe stel ik het zo in dat al het geluid gewoon via de speakers gaat, en enkel de stemmen via de headset ? Ik heb TeamSpeak al op mijn PC staan trouwens.

EDIT : Laat maar, ben er al uit :cool:

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    En wat was de oplossing?

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in het Configuratiescherm bij Geluid wat dingen aanpassen....logisch ook eigenlijk, maar goed 8)

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    je kan ook die 360 headset gebruiken (alleen heb je dan ook je controller:9), binnenkort met die wireless ontvanger voor windows dus ook de wireless headset/controller etc

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar dat draadloze gebeuren heeft voor mij in dit geval niet echt een meerwaarde. Bovendien heb ik die headset van de X360 nooit zo geweldig gevonden....

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    De wireless editie van de 360 ziet er echt heel anders uit hoor ;)

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, dat wist ik niet :eek:

Das wel een mooi dingetje ja :)

Laatst bewerkt: 20 nov 2006

Deel Deze Pagina