1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234


    :b:
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Omdat de kaart generfed is. Pre nerf was het de meest gespeelde kaart. Alleen Agro decks gebruiken het niet omdat het te langzaam is. Een turn 2 novice is een verspilling van je beurt.

    Tuurlijk is het een verspilling van 2 slots in je deck. Mijn Paladin speelt ook geen cheap cycle meer omdat ik zo snel mogelijk antwoorden moet draaien om op tijd te reageren op het board van mijn tegenstander.

    Speel je ook Pyro+Equality in het deck? Dat is de nutdraw die je kan hebben tegen Warlock Murlock rush. Verder is de matchup gewoon een coinflip of jij wel de juiste kaarten trekt in het begin en je tegenstander niet. Als je tegenstander mag openen met een warleader en een zooi snelle murlocks kan je niet winnen idd.

    Gelukkig zijn ze wel generfed met bloodimp. Hiervoor sloeg het echt helemaal nergens op

    Jup, je hebt verschillende stijlen Mages. Je kan Mage spelen en zoveel mogelijk damage doen en daarmee in een korte tijd je game proberen te winnen of controle mage spelen met AoE en removal.

    Het deck dat ik het gepost ziet er natuurlijk heel anders uit dan andere mage decks aangezien het een budget mage is. Ik heb voor de grap geprobeerd om een goed deck te bouwen met de goedkoopste kaarten in het spel. Grappig dat het me lukt om veel duurdere decks te verslaan. :lol:

    Iemand zin om een paar games te spelen trouwens?
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2014
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe voeg je elkaar toe in Battlenet? Ik ben schijnbaar Starscream#2801
    In game staat er altijd gewoon Starscream
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb via de game een request gestuurd. Heb je ook ff in de startpost gezet. Hope ya don't mind? :+
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is prima ;)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Info over misschien komende updates:

    Heb een paar regels weggelaten want die zijn doorgestreept op de site. Blijkbaar gaat dat niet door.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel het spel nu al bijna 3 maanden en heb dus al tientallen pakjes opengemaakt. Ik krijg echt het minimale, alleen common en rare kaarten. Ik wil juist betere kaarten voor constructed, want op deze manier is ook constructed niet meer leuk met mijn deck. Arena is leuk, maar die kaarten zijn niet van mij. De lol gaat er wel een beetje af zo. Ik snap dat ze wilen dat je echt geld gaat uitgeven aan die game, maar dat ga ik niet doen. Maar af en toe mag er wel wat fatsoenlijks in die pakjes zitten. De kaarten die ik krijg disenchant ik altijd gelijk maar, dan heb je wel 40 dust! Daarmee kan ik één crap kaart maken die ik al in mijn pakje had. Een epic kaart is 400 dust om te craften en een legendary 1600. Dat is veel te veel. Dan ben je eeuwen bezig om één legendary te kunnen maken.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kaarten disenchanten vind ik een waste. Kan je beter bewaren totdat je er een deck mee wilt bouwen. Alleen kaarten die ik 3x heb gaan weg. En wanneer ik dringend dust nodig heb gaan de goldens ook allemaal weg. Zit zelf nu lekker op 2k+ Dust. Wanneer je je collectie uitbreid verzamel je dust sneller aangezien je de meeste al hebt :+.

    Proberen om competatief constructed te spelen is idd onmogelijk zonder de juiste kaarten. Tenzij je op zoek gaat naar goedkopere classes/builds. Ik ben nu aan het experimenteren met een goedkoop rush deck.

    Heb wat arena tips in de startpost gegooid.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Look at ma 4-drops! :cool:

    Ik heb serieus mijn best gedaan om zo min mogelijk 4-drops te draften maar ze bleven maar komen. Hoe graag ik ook early game wou hebben haha. 8) Weet nog steeds niet of dit nou een extreem goed deck is of juist een hele slechte. Dark Iron Dwarf en Yeti zijn wel de beste Arena kaarten kwa commons.

    En ja... ik speel Priest(meest slechte arena class imo) maar ik had toevallig een priest daily.

    Edit:
    9-3 en een fuck you van Blizzard om mij 150 gold reward te geven voor 9 wins. Belachelijk. Soms krijg je in plaats van extra gold een stomme golden rare en dust...
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2014
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nu weer 150 gold, dus ik kan vandaag nog Arena doen. Ik wil eigenlijk eerst alle classes levelen tot 10, want ik las dat je daar ook nog eens 100 gold voor krijgt en ook nog wat ervaring met de class zelf natuurlijk. Als ik dat doe samen met de daily kan ik dus twee keer Arena doen vandaag. :D
    Met een beetje geluk kom ik dit keer wat verder dan 1-3. :mad:
     
  11. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu al een tijdje bezig, maar speel eigenlijk alleen maar mage.
    Mijn mage is nu lvl 20, maar alle andere classes heb ik nog niet aangeraakt. Wat kan ik het beste gaan doen? Arena lijkt me lastig aangezien je random classes krijgt.
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Arena is ook moeilijk, ik weet niet of je het al eens geprobeerd hebt? Ik zou dan vooral proberen zo veel mogelijk gold te sparen en dan eerst in practice even met de andere classes spelen. Daarna gewoon arena doen, aangezien je weinig andere mogelijkheden hebt. :p
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je moet gewoon een beetje oefenen met alle classes zodat je ongeveer weet hoe zo'n klasse speelt in Arena. Verderop gaat het levelen heel langzaam. Ik ben lvl 35 met de Priest en de Hunter. Mijn Mage is lvl 30 en mijn Paladin en Druid lvl 22. De andere vier classes speel ik niet meer, behalve soms in Arena.

    Vandaag weer een pakje opengemaakt, weer rommel. Het spel trollt mij.

    Bij Arena ben je heel afhankelijk van de draw. Bij een slecht deck kom ik niet verder dan 1-3 of 2-3. Maar verder dan 6-3 ben ik nog niet gekomen.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je moet niet alleen je eigen class leren voor Arena maar je moet ook leren hoe andere classes werken. Wat hun strekte en zwaktes zijn.

    Druid is heel slecht tegen grote creatures maar ze hebben zelf ook grote creatures. Zoals een 8-8 met taunt voor 8 mana. En hebben trucjes om aan extra mana te komen.

    Rogue kan heel makkelijk aan boardcontrole komen en domineert vaak de early game. Ze hebben veel removal spells.

    Mage is de koning van damage. Heeft de zwaarste AoE en je moet altijd om hun flamestrike heen spelen.

    Paladin piekt op 4 mana. Truesilver, Concecrate en Blessing of Kings zijn kaarten om te verwachten. Zorg ervoor dat je er niet kwetsbaar voor bent. Met name Concecrate. (Ik kijk naar jou iMark :+ )

    Shamans zijn een pain in the ass en slopen mij ook te vaak haha :9 . Maar als ik zelf Shaman speel ben ik 3x niks. Lijkt net alsof ik geen sterk Shaman deck kan draften.

    Ik krijg ook nooit wat ik nodig heb hoor. Meeste dust verdien ik in de Arena. Ik heb zojuist al mn Goldens gedisenchant en zit nu op 5k dust. Kan nu 3 Legendarys enchanten. Dat gaat Rag, Ysera en nog iets worden. Maybe toch nog Sylvanas? Tirion wil ik ook maar dat is een class legendary. Die kan ik niet in andere decks spelen. Je kan zeggen dat ik geluk had met mn Jaraxxus maar dat vind ik geen geweldige Legendary. Het is 9 mana betalen voor niks doen. Behalve je 3 damage wapen. Een nieuwe hero ability, 2 mana voor een 6-6 is OP maar je betaald nog steeds 9 mana voor Jaraxxus en skipt daarmee je beurt.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2014
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb ik ook met Shaman. Als ik daartegen speel probeer ik het bord schoon te houden, want met Bloodlust krijgen alle minions +3 attack. Dat is soms gelijk dodelijk.

    Ik moet inderdaad een beetje opletten met wat ik doe. Tegen een Paladin kan je misschien beter 2/3 minions in het begin neerzetten, in plaats van de 3/2 wat ik nu vaak doe. Dan ben je gelijk alles kwijt met een concecrate.

    Sylvanas lijkt me ook wel okay, je neemt toch random een minion over als die dood gaat. Dat kan toch een game changer zijn als je de goede krijgt. Aan Jaraxxus heb je niks als de tegenstander zijn kant vol heeft staan misschien, maar ik blijf het wel een meesterlijke kaart vinden. Ik had hem graag willen hebben, in plaats van die rotzooi die ik steeds krijg ;)
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee 3/2 is beter dan 2/3. Maar als je gaat traden moet je meer waarde hechten aan minions die op 3 health of meer blijven. In onze Paladin vs Paladin had ik je board gecleared met 1 consecrate. Als je nou je 4/3 had geruild voor mijn 4/4 en je 2 1/1's had geruild voor mijn 2/2 had je een veel sterker bord overgehouden na een concecrate.
     
  17. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok thnx, als jij een keer een potje willen doen, add mij maar: maartentjj#2110
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb je toegevoegd.

    Ben nu bezig met een Druid deck. Niemand vind Nourish een goede kaart blijkbaar. Heb een aantal Druid decks bekenen en ze spelen zonder deze ramp up kaart. Ik vind het wel tof. Early game kan het je helpen grote creatures in de game gooien en late game is het goede carddraw. In elke game die ik heb gespeeld is de kaart erg nuttig geweest.

    Dit is het prototype van mijn Rampdruid:
    [​IMG]

    Momenteel een 100% winrate (vooral unranked, dus dat zegt niks) dus het is lastig om de zwaktes ervan te vinden. Zit er aan te denken om een big game hunter erin te stoppen aangezien ik geen hard removal heb. Probleem blijft dan nog steeds Ysera met 4 attack en 12 health. Alleen Tinkmaster werkt daar tegen. Misschien moet ik die eerst craften voordat ik leuke Legendarys maak zoals Rag en Ysera. Starfire zat er eerst niet in maar 5 extra damage moet me helpen om grote creatures te verslaan. Daarnaast is het ook 5 extra damage waarmee ik de tegenstander als verrassing mee kan verslaan. Strategie van het deck is om zoveel mogelijk taunts overeind te hebben staan en zo snel mogelijk de board controleren.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2014
  19. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Oeps, per ongeluk geweigerd|:-
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Voeg mij dan toe :+

    Alles staat in de startpost

    edit:

    Haha ik kom alleen maar unleash the hounds hunters tegen. Ze hebben er helemaal niks aan aangezien ik slechts 1 grote taunt op het veld heb. Lol hunters :lol:

    Heb een aantal ranked matches gespeeld met dit deck en slechts 2 verloren. Eentje tegen een Shaman, maar volgens mij hebben ze gewoon dik voordeel in de matchup. Hex werkt erg goed tegen Druids. En heb een match verloren tegen een Priest maar dat was gewoon geluk van zijn kant. Ik heb mijn 3 beste kaarten tegen Priest 0x gehad. Normaal moet Priest volgens mij geen probleem zijn voor dit deck.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2014

Deel Deze Pagina