1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Die tierlist is top!
    Volgensmij is dit al stukken beter:
    [​IMG]

    Nvm, van 4-0 naar 4-3 -,-
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zo, weer iets van 10 keer op rij verloren met constructed.
    Ben van level 13 naar level 16 gezakt.
    Heb ik wel vaker gehad. Paar weken terug in een middag van level 16 naar level 20.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nice deck hoor :9

    Alleen jammer dat pyroblast generfed is. Ik weet niet meer of de kaart nog wel zo goed was als eerst. Eerst was het altijd een mustpick. Maar in mijn laatste run met mage en pyro heb ik games verloren omdat ik geen turn 8 pyro kon spelen. Kreeg de health van mijn tegenstander heel snel naar 10 maar kon niet op tijd winnen voordat ik verloor.
     
  4. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar ik nog problemen mee heb is als ik helemaal niks heb in het begin, maar wel meteen gesloopt wordt door de enemy. Geen idee hoe ik daar van terug kan komen:confused:
    Die links die je stuurde zijn wel echt heel handig_O_
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Meestal niet. Enige voordeel die je hebt is dat je vaak meer kaarten in je hand hebt. Gewoon hopen op fouten van de tegenstander en terug in de match komen met een boardwhipe spell zoals equality + concecrate of flamestrike.

    Ik zei vandaag tegen je ook al dat ik een enorm kutdeck heb gedraft. Veel te langzaam. De enige low cost creatures die ik kreeg aangeboden waren domme kaarten zoals Young Dragonhawk. Je wilt niet langzaam zijn in arena. Tegen slechte spelers kom je er mee weg. Die spelen crappy kaarten zoals mirror entity, de 0-4 shieldbearer. Kaarten die helemaal niks doen. Vandaar dat ik een paar wins kreeg.
     
  6. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ook maar begonnen aan deze game. Heb MTG ook altijd leuk gevonden. Ik moet zeggen de eerste potjes hearthstone zijn behoorlijk gaar, maar daarna wordt het eens stuk leuker. Ik hoef nog één deck te unlocken (paladin) en dan kan ik aan de gang in de arena! Ben benieuwd.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Mijn huidige warlock run is zoo stupid lucky. Krijg wins die ik niet verdien haha.
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een k*t spel (en daarmee bedoel ik zwaar verslavend)
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ging gister ff lekker 1-3 in Arena. Got maged so hard. 8)

    Had ook niet het beste deck gedraft dus de teleurstelling viel wel mee. Mijn 4-drops bestond uit 3 hammers en 3 kings. Normaal gesproken goede kaarten maar niet altijd nuttig wanneer je achter staat. :+ Als ik geen truesilvers draft zuig ik blijkbaar met paladin. 8)

    Een truesilver is basicly een double argent commander voor 4 mana. Meest OP paladin card in arena imo.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2014
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zie ik welke heroes ik op expert niveau heb verslagen?
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kan je niet zien geloof ik. Had toevallig voor de grap ff alle experts gedaan aangezien ik een nieuwe build had die ik wou uitproberen. Wanneer ik een class had verslagen kon ik geen verandering zien.
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok bedankt, dan heb ik het toch goed gezien
     
  13. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Het begint eindelijk te lukken!
    [​IMG]

    En daaronder nog een Boulderfist Ogre, Lord of the Arena en die 8/8 die afhankelijk is van hoeveel minions er staan:+

    7-3 geworden, dik tevreden:thumbs:
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mijn nieuwe Paladin deck :cool:

    [​IMG]

    Doet het erg goed op de rating waarin ik speel. Vooral de matches tegen Aggro zijn awesome. Zelfs als ze de beste draw mogelijk hebben win je nog. 8)
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer dat je, je deck niet kan kopieren. ik zou graag verschillende variaties op een deck willen testen.
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gisteravond begonnen aan hearthstone.. man wat verslavend :)
    Ben nog druk bezig met de practice matches dus hopelijk kan ik over een tijdje hier meepraten.. (ik jullie slang nog niet helemaal volgen soms, maar dat kan ook aan mn leeftijd liggen) :+

    Edit: For starters: wat wordt precies met draften bedoeld? (ik speel nog geen arena misschien heeft dat er mee te maken)
     
  17. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Draften in arena betekent het samenstellen van een deck. Als je aan arena begint moet je zelf een deck samenstellen. Je kunt elke keer 1 kaart kiezen uit drie alternatieven, totdat je op 30 kaarten zit.

    Iemand hier die 'can can' heet? Ik heb al meerdere friend invites gehad, maar geen idee wie het is8)
    Mocht het zo zijn, kan hij dan aan de startpost worden toegevoegd?:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2014
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ah oke vandaar :) ik heb vanavond Arena unlocked! Mijn user: HanTheMan


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Arena is het leukste aan Hearthstone. Iedere match is anders. Wanneer je constructed speelt kom je steeds de zelfde decks tegen. Dit probleem heb ik ook gezien in andere cardgames online. Mensen kopiëren vaak de populaire decks. Arena verveelt nooit.

    Aangezien ik me meer focus op Arena heb ik ook de startpost uitgebreid met meer info over Arena. Welke kaarten je het beste kan draften en de best werkende arena strategie. In Arena speel je met een andere mindset als in constructed. Mensen die goed zijn in Arena zijn vaak niet goed in constructed. Belangrijk in Arena is snelheid en zo snel mogelijk board controle claimen. Iedere beurt het board van je tegenstander clearen en de sterkste minions droppen. Later leer je wel hoe je om de kaarten van je tegenstander kan spelen maar als beginner raad ik je aan om daar nog geen zorgen over te maken.

    Leg je focus in het begin op:
    1. Goed draften
    2. Ingame zoveel mogelijk boardcontrole claimen

    Als je dit beheerst kan je je verder ontwikkelen om een echt goede arena speler te worden en misschien word je wel winstgevend in arena.
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zie dat Bloodmage Thalnos in redelijk veel decks voorkomt. Stats van hem zijn eigenlijk best slecht, dus ik denk dat hij vooral gebruikt wordt als een soort Legendary versie van een Novice Engineer? Ik denk namelijk niet dat je wat aan zijn spell damage hebt aangezien hij de volgende turn al weggespeeld kan worden door de meeste hero abilities.
     

Deel Deze Pagina