1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zei volgens mij laatst iets over Leeroy en nerfen.O-) Anyway, disenchanten en voor Rag gaan? Heb al even geen HS gedaan maar pak het waarschijnlijk wel weer op binnenkort. Speel dan weer het aggro en control, maar control het liefst.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wilde graag Warrior spelen, daarom heb ik Grommash gemaakt. Maar anders had ik Ragnaros gemaakt.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net Arena gespeeld met Hunter. Voor mijn gevoel had ik best een waardeloos deck. Geen enkele legendary en mijn enige epic kaart was een Faceless. Binnen no time twee keer kansloos verloren. Maar na de 0-2 heb ik wonder boven wonder twaalf keer op rij gewonnen. Echt niet normaal. Twaalf wins had ik tot nu toe alleen met Mage gehaald, maar nu dus ook met een Hunter. De rewards stelden niks voor, maar het was leuk om 12 wins te halen met een hunter. Zonder enige card draw in mijn deck.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    20 miljoen spelers, alleen op dit forum zitten er maar drie :lol:

    Anyway, weer 12-2 vandaag met Hunter. Gaat goed opeens.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen de game gerelateerde topics is het sowieso vrij dood sinds een jaar of 1 á 2
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mensen spelen hier games? Dacht dat het gewoon mn eigen dingetje was.
     
    Shreklel vindt dit leuk.
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik ben benieuwd of ik nog eens een volledige arena run kan doen :confused: ik loop toch steeds te kutten met de hoeveelheid 2 drops t.o.v 3 of 4 drops
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, vroeger was het inderdaad een stuk drukker. Nu zie je geen hond meer. Dat is best jammer.

    Twee dagen terug ofzo had ik Tinkmaster in een pakje. Echt zo'n legendary waar je helemaal niks aan hebt. Die gelijk maar weer weggedaan, een zooi andere kaarten gedisenchant, en Ragnaros gemaakt. Me so happy ;)
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha een paar maand geleden was Tinkmaster nog een goede kaart!
    Ik heb nu een bende dust en heb ze gebruikt om een paar giants te kopen zodat ik eindelijk een handlock kan bouwen :)
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tinkmaster is grappig in Pally.
     
    Shreklel vindt dit leuk.
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Na vier maanden ook weer eens dit spel opgestart. Wel jammer dat ik die dailies niet heb bijgehouden anders had ik nu flink wat gold (en kaarten) gehad. Ook even wennen met die nieuwe kaarten. Naxx is zeker nodig om te kopen als je constructed wil spelen?

    Hier mijn huidige deck:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou ja, het is niet nodig, maar dan mis je wel een aantal goede kaarten.

    Ja, met Paladin is Tinkmaster misschien wel grappig, om misschien je 1/1 in een 5/5 te zien veranderen. Maar omdat alles random is met die kaart vind ik het waardeloos.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ook grappig tegen een legendary van je tegenstander in vs controle of tegen een stealthed auctioneer. Dunno of het waard is om hem te spelen competitief vanwege Zoo.
     
    Shreklel vindt dit leuk.
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Alleen Jaraxxus is nodig als je Handlock wil spelen toch? Ik wil het graag proberen maar heb eigenlijk alleen genoeg dust voor één legendary + de giants...
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee joh die heb je niet nodig. Kan wel goed zijn maar zover ik weet zijn er ook genoeg goede handlocks zonder Jaraxxus. Het is meer een lategame tech dan een musthave.
     
    Shreklel vindt dit leuk.
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga wel voor Miracle. Heb daar toch alle kaarten voor, behalve Van Cleef of Malygos maar die heb je eigenlijk toch niet nodig. Is wel echt moeilijk, dus ik ben nu eerst even op casual aan het oefenen.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Van Cleef is wel fijn om te hebben voor miracle tho.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Winrate boostertje :+
     
    Shreklel vindt dit leuk.
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heb VanCleef toch maar gemaakt, hij is inderdaad erg handig in Miracle. Wel echt een leuk deck om mee te spelen en ook op ranked doet hij het erg goed tegen de decks die ik daar het meeste tegen kom (vooral Zoo op rank 9 nu). Ik heb nog wat nutteloze legendaries die ik eventueel weg kan doen voor Malygos, maar weet niet zeker of ik dat wel wil doen (zal straks wel even mijn huidige deck posten).
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Malygos miracle is anders ook leuk om te spelen hoor. :)
     

Deel Deze Pagina