1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Warbots? wtf whyy?

    Mn main Warrior runt alleen double shield maiden, 1 crush en 1 madder bomber voor hipster points.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Is toch ook wel eens leuk om op turn 1 een kaart te kunnen spelen ;)
    Maar ja, ik weet het ook niet. Welke nieuwe kaarten gebruik jij in je Warrior deck dan?
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik speel nu aggro Hunter, dat is echt easy om te climben op de ladder. Als ik de juiste kaarten krijg is mijn tegenstander meestal rond turn 6 al dood en heeft ie mij niet eens kunnen aanvallen. :lol:
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En hoe vaak win je van warrior? :+
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Best vaak eigenlijk, vooral met Undertaker > Coin > Leper Gnome opener. :cool:
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Leuk ja ebola hunter spelen.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Met je handlock en mage lol
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Speel geen mage? En als je handlock ebola vindt snap jij het spelletje niet.

    Anyways constructed is nog steeds saai. Te veel mensen hebben het geld niet voor over om packs te kopen, dus veelal dezelfde decks die je voor de patch tegen kwam kom je nu ook nog steeds tegen. Gelukkig is arena wel leuk. :)
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind jou ebola

    If ya got agro problems i feel bad for ya son, I got 99 armor and a hunter aint one.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je moeder is ebola!11!!
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Net een potje gespeeld met een nieuw mage deck. Tegenstander was ook al op turn 5 dood aangezien ik toen al een Ragnaros en Leeroy Jenkins uit mijn Unstable Portal kreeg. :lol: Ik denk dat ik met dit deck blijf spelen, toch een stuk leuker dan hunter en voel me niet echt prettig als ik de hele tijd met hunter win. :+
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Unstable portal is zo'n domme kaart haha. Die kaart kan competative HS nog eens slopen. :p
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    <3 Unstable portal
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb een Sneeds Old Shredder gecraft. Ik wilde graag een Legendary van de nieuwe expansion en qua legendaries die in alle decks te gebruiken zijn leek me dit wel een leuke. Vooral omdat het zo random is leek het me wel een leuke. Soms krijg je een Lorewalker, de andere keer een Deathwing.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben nu mechhunter aant tweaken. Fuck it, ik speel alles en hou van decks bouwen.

    Je loopt wel constant te klooien met de mech of beast synergie. Dunno of iemand ooit een echt goede mech Hunter gaat maken om die reden
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Madder Bomber is zo geniaal in Warrior wtf
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net echt een leuk momentje. Ik werd vanwege de bordcontrole van de tegenstander gedwongen om een Wild Pyromancer + Equality te spelen. Mijn Sneeds Old Shredder zou in ieder geval een Legendary summonen, dus dan had ik tenminste 1 minion en de tegenstander 0. Maar door de deathrattle van mijn Sneeds kwam Kel Thuzad :lol: Dus al mijn minions kwamen weer terug, dus heel mijn kant stond vol. Toen was het potje snel gewonnen natuurlijk. Ik vind dat wel leuk, die RNG. Maakt alles minder voorspelbaar :thumbs:
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Dit deck speelt zooo chill. Hogger is trouwens makkelijk vervangbaar als je het wilt proberen though. Alleen Gromm, Alex, en Rag zijn de echte must have legendarys voor Warrior. HJ en Geddon zijn er gewoon om meer wins te scoren tegen specifieke decks. Raad ze wel aan in deze Meta.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb geen Baron Geddon, Harrison Jones en Hogger. Dus ik gebruik dan maar Sneeds Old Shredder, Sylvanas en Cairne.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    HJ voor Loatheb kan je doen: Dit deck heeft over het algemeen genoeg draw en cycle om zonder HJ te spelen. Nadeel is dat je het heel lastig kan krijgen tegen controle pally met tirion.

    Hogger vs Sylvanas: Sylvanas zit in alle controle warrior decks maar ik speel in deze versie hogger omdat Zoo erg kut is. Ik run geen whirlwinds in deze list. Sylvanas is goed met brawl vs Zoo maar Hogger doet veel meer op turn 6. Het maakt een 2/2 taunt dat meestal trade en geeft je een 4/4 body dat altijd gekilled moet worden door je tegenstander(scheelt weer 4 damage plus je tegenstander raakt n kaart kwijt). Lukt dat niet dan heb je pretty much gewonnen. Ook is Hogger veel sterker dan Sylvanas op een empty board in de trage controle vs controle games. Hogger is een soort van super taunt dat bizar veel dreiging kan creeren wanneer je tegenstander low on cards is en er niet op kan reageren. Vooral weapon classes hebben moeite met killen van Hogger omdat ze eerst door die 2/2 chunckblock taunt moeten komen.

    Geddon: Tja, deze kaart is niet te vervangen. Het is de beste anti agro kaart voor controle warrior. Daarnaast is het fijn om een 7/5 body te kunnen spelen op turn 7 soms. Mooiste aan Geddon is dat het Shaman destroyed(sowieso een lastige matchup voor warrior) en het zorgt ervoor dat je makkelijk kan uptraden met je war axe, tegenstander speelt bijv een ancient of lore(5/5 body), jij mept gewoon de lore met je axe en speelt geddon. Rip ancient of lore en je hebt een 7/5 in play zonder removal te wasten. Ook is de kaart nice voor suprise lethal, draw met accolytes en armor met armor smiths. Gewoon een allround sterke warrior legendary.

    Cairne is gewoon veel te langzaam voor dit type controle warrior. Je hebt alleen tijd voor plays waarmee je op je tegenstander reageert als controle deck. Als je een body wilt spelen heb je al 2x Shieldmaiden of Hogger in dit geval. Hogger is beter dan Cairne in dit deck. Voor zover ik weet zie je Cairne nooit meer in Warrior sinds de komst van Shieldmaiden. Ook is Cairne zo kut tegen priest. Hij word altijd gestolen door Cabal en die gnome.

    Sneeds Old Shredder is zo'n vreemde kaart om te spelen in veel decks. Je weet nooit wat het gaat doen dus het is lastig om er over de oordelen. Hij is sterk in Controle vs Controle waarbij je tegenstander geen silence heeft. Helaas runt dit deck geen andere silence bait targets dus ik speel liever geen Sneeds. Verder is Sneeds te langzaam voor een controle deck als dit dat altijd wilt reageren op de tegenstander en pas de game wint met Alex, gevolgd door Gromm meestal.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2014

Deel Deze Pagina