1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    In arenas is het sowieso zo dat het totaal om RNG draait, zo win ik gigantisch veel matches met 1 class, en zo verlies ik dik met diezelfde class omdat ik gewoon niet de kaarten kreeg die ik wou hebben.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als Arena zo RNG is waarom zijn er dan mensen zoals ik die winst maken in Arena?
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Heb je dan altijd zoveel winst? ;)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben gister nog 1-3 gegaan met een warrior dat geen wapens heeft gedraft en alle minions zijn tier-2 of lager. Daarnaast kwam ik bovengemiddeld sterke decks tegen voor de eerste paar games. Maar de run daarvoor ging ik 11-3 met Druid en 8-3 met Shammy.

    Je kan altijd pech hebben maar goede spelers zullen op langer termijn altijd winst maken. De plays die je ingame maakt en je draft skills bepalen hoe consistent je bent. Ik hanteer liever een strategie dat 4 van de 5 keer redelijk werkt dan 1 op de 10 keer geweldig is. Misschien dat we daarom verschillen van mening over arena?
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Natuurlijk zullen er spelers zijn die altijd wel weten hoe ze de perfecte deck moeten maken, maar het maakt de feit niet anders dat het RNG blijft. Je kan altijd kaarten ontvangen die je wit, maar er zijn ook tijden dat je kaarten krijgt die je helemaal niet eens wilt, als voorbeeld dat ik vandaag helemaal geen aoe attacks had ontvangen vandaag in mijn arena deck, en ook geen 8/8 trees. ;)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Arena valt bij mij in de zelfde categorie als poker. Belangrijk is dat je je losses niet alleen de schuld geeft aan RNG maar ook aan hoe consistent je strategie is.
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    HanTheMan #1892

    Fck wat verslavend hele avond gespeeld vanaf 20.00.. dat wordt weer raar dromen over kaartjes leggen 8)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    *Toevoegd O-)

    Als ik van Mages verlies is het altijd 2 manawurms en 10 frostbolts en fireballs koppen. No skill class. Mage mag gewoon lekker 2de beginnen zonder coin imo. Kut class.
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    jaaa...ik ben er net zo goed in als Magic the gathering. niet dus. ik heb het gevoel dat ik altijd de duurdere kaarten eerst krijg.:lol:
    straks maar weer even kijken.
    en krijg je door te oefenen ook nieuwe deck kaarten? of alleen tegen andere spelers.

    mijn game naam is Heuft dacht ik.
     
  10. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Aardige trackrecord lelas. Hoe lang speel je al?

    Ik vind Arena heel erg moeilijk, ik kom veelal niet verder dan key 4. Ik heb erg moeite met het samenstellen van een deck, zijn hier nog tips voor. Kies altijd die kies altijd dat.. ? Je hebt sowieso enkel keuze uit 3 decks, ik zie niets over het hoofd toch?

    Gamertag is BassieBaas#2224
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Zo weer 150 bijelkaar gesprokkeld :)
    Quest van vandaag was 2 potjes winnen met Warrior of Pala.

    Pala lijkt me wel leuk maar had er nog bijna niet gespeeld, duurde een flinke tijd om die quest te halen maar het is gelukt!
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Pala wordt het hoogst gerate volgensmij.

    Lastpak wat voor monster/spell ratio probeer je ongeveer aan te houden in arena?
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hebben meer mensen het probleem dat je niet tegen friends kan spelen.
    Knopje is greyed out bij mij en andersom


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan alleen iemand uitdagen als diegene niks anders aan het doen is, dus zorg dat je allebei gewoon in het hoofdmenu zit.
    Mocht dit het probleem niet zijn, dan zou je een ticket kunnen maken via battle.net
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zit vaak niet hoger dan 8 of 9 spells. Zeker buffs en carddraw moet je niet te veel van nemen. Maar als ik rogue speel en goede removal krijg aangeboden zit ik vaak wel snel tegen de 9 aan of misschien zelfs meer. Ligt er maar net aan hoe goed de minions of spells zijn. :+

    Enige waar ik echt op let is dat mijn 2-drops en mijn 4-drops solid zijn. Lategame, carddraw en removal zijn ook belangrijk natuurlijk maar niet zo belangrijk als een goede early game. In Arena bepalen de eerste rondes de match vaak.

    Sinds December.

    Tips die ik kan geven is gebruik maken van de picklist in de startpost en vooral zelf inzicht krijgen in het raten van minions. De eerste 10 picks zijn makkelijk. Je kiest gewoon de sterkste minion uit van de 3. Daarna ga je kijken welke minions je deck het meest nodig heeft en bij je strategie passen. Na een tijdje maak je geen gebruik meer van dat soort lijsten en kies je minions uit die je zelf het beste vind. Ik heb zelf andere voorkeuren als bijvoorbeeld Trump.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2014
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb het vinkte in het optie menu UIT gezet restart gedaan en toen werkte het wel.

    Btw net een paar potjes tegen lelas gedaan.. fuuuuuu ik heb nog erg veel te leren.
    Laatste potje was wel briljant, had hij een minion geboost naar 24/24 waarna hij me in 1 slag mee van de kaart speelde.
     
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Laatst bewerkt: 10 feb 2014
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    LOL vooral de laatste :)

     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    gister weer een paar potjes gespeeld. eerste potje gewonnen. 2de potje ging gelijk op, maar ik aan de winnende hand. komt ie met Deathwing:eek: na toen was het snel gedaan. alle kaarten weg, en ik had nog iets van 19 punten ofzo.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In Arena is Deathwing wel klote ja. Kan je niet veel aan doen.

    In constructed valt het wel mee. Meestal heb je toch al verloren wanneer je geen hard removal(Hex, Polymorph, Big Game etc.) in je hand of deck hebt.

    Ook moet je begrijpen om niet gelijk all-in te gaan met je minions als je voor staat. Het heeft vaak weinig nut om extra minions op het board te gooien als je toch al voor staat. Het enige wat je ermee bereikt is dat je je eigen kwetsbaarder voor boardwhipes opstelt.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2014

Deel Deze Pagina