1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Grim Patron list van KitKatz. Ben altijd fan geweest van zn Warrior builds en hij haalde er legend mee met 25-2. This guy knows his shit ;)

    [​IMG]

    Dit deck is iets minder afhankelijk van de combo en runt iets meer body met drakes en shredders(ik heb 1 shredder eruit gehaald voor Boom want kaart is imba). Het speelt wat fijner en makkelijker in trage matchups en curved beter, persoonlijk ligt mij dat ook meer dan alleen reactief spelen en puur combo plannen. Aanrader als je Grim Patriot wilt spelen.
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Grim Patron. :+ Verder voor je deck:

    [​IMG]
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bedankt voor de decklist. Ik zag gisteren Savjz en Neirea een andere variant spelen met Battle Rage en 2 Dread Corsairs. Maar ik zal dit Kitkatz deck wel even een kans geven. Het is fijner om wat sterkere minions te hebben, zonder helemaal afhankelijk te zijn van de combo.

    Edit: Snap er alleen geen zak van hoe ik het deck moet spelen. Is best moeilijk, want ik verlies echt vaak met alle Grim Patrons decks.

    Edit 2: Maar ja, nu win ik weer 5 potjes achter elkaar tegen zowel Zoo, Face Hunters en Handlock.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2015
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Alleen maar SMOrc op ladder WTF
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat is SMOrc?
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Yesssss, more face. SMOrc.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh oké, dat klopt inderdaad. Ik voel me heel eenzaam met mijn control decks :'-(
    Alles is face, face, face. En dan geeft Blizzard die classes ook steeds kaarten waardoor het nog erger wordt.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gaara tegengekomen op ladder!

    Bekende spelers waar ik tegen heb gespeeld zijn:
    Ekop 1-0
    Sjow 1-0
    Faramir 0-1
    Kolento 0-1
    Justsaiyen 1-0
    Gaara 1-0

    Best leuk dat je bekende namen tegen je krijgt.

    Edit:
    En eindelijk legend! Zo vaak close geweest dit season maar steeds vieze druids tegengekomen op het laatst die wins kado krijgen van RNGsus. Heb zo'n hekel aan druid om die reden. Druid wint altijd door wildgrowth, innervate, emperor en combo. Niks kan je er tegen doen als warrior.

    [​IMG]

    Vond dit season het 10x moeilijk om legend te halen als normaal. Te veel coinflip aggro games waarbij het gewoon op draws aankomt en ik erger me te gauw aan dat soort shit. Ben al een aantal keren flink getanked in ranks daardoor.

    Heb de laatste 2 games gespeeld met Demon Zoo omdat het druids hard counterd.
    [​IMG]

    Best een simpel deck, key in dit deck is je void terror, poweroverwhelmings, voidcallers en nerubian eggs optijd plannen. Impgang boss draagt je in de early game omdat het bijna altijd board pressence gegarandeerd. In lategame beat je bijna alles. Kolento haalde Rank 1 met een soortgelijk deck en Savjz top 5 oid. Een van de sterkste deck atm imo. Mijn versie runt 1 shadowflame als antwoord op Patron decks, andere Zoo decks etc. Je hebt 2x abusive seargent en 2x power overwhelming dus tot zover werkt het pretty good. Met niet 100% sure over het spelen van 2 void terrors though. Ik mis de extra doomguard voor meer reach om games te finishen. Heb ook een paar goede matchups ermee verloren omdat ik een voidterror, voidterror, defender for argus hand kreeg. Tegen late game decks wil je iedere turn pressure opbouwen en dan zijn dit soort handen erg slecht.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2015
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het jammer dat de game zo ontzettend uit balans is. In plaats van het te balanceren geven ze Imp Gang Boss en Quick Shot waardoor het nóg erger is geworden. Constructed geeft mij totaal geen plezier meer. Ik ben weken Gold aan het farmen, vanwege Blackrock Mountain. Gelukkig zijn alle wings bijna uit en heb ik bijna 700 goud. Daarna kan ik tenminste weer Arena spelen. Blizzard heeft echt een zootje van de game gemaakt. Als iedereen face hunter en Zoo speelt, dan is je spel gewoon kapot. Maar fixen doen ze niet. Om nog maar te zwijgen over Dr. Boom.

    Ik ben er intussen wel over uit dat dragon decks alleen een leuke gimmick is. Zo'n deck gaat totaal geen rol spelen op ladder. Alle control decks zijn gedoemd.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zei toch dat die dragons het niet gingen doen toen BRM uitkwam. :+
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dragon pally komt wel hoor. Maar misschien een tempo versie ervan. Geen zware late game control deck.

    Ff wachten op corruptor en volcanic drake. Die 2 zijn belangrijk voor Pally.

    Dunno hoe het werkt op lower ranks maar op hogere ranks heb je een cyclus dat zich steeds herhaalt met decks die steeds de meta hiervoor counterd. Als je serieus alleen SMorc en Zoo tegenkomt kan je Ramp Druid spelen. Dat deck counterd zowel Zoo als Facehunter.

    Midrange Hunter schijnt goed te zijn momenteel. Kom het alleen nooit tegen wtf. Mijn ervaring is Kolento Demon Zoo het sterkste deck is atm.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2015
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik ben benieuwd naar die kaarten. Hopelijk maken die mijn deck sterker.
    Hungry Dragon vind ik in ieder geval niks. Het laatste wat ik wil is een minion aan mijn tegenstander geven, met alle aggro decks die er zijn.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Not bad in rogue though. Je hebt je heropower of backstab dat er makkelijk mee dealt. Heb voor de lulz mn Ogre Rogue weer gemaakt maar nog weinig testing mee gedaan. Atm bezig met het tunen van mn Spectral Knight Hunter. Er zit nu een Kezan, Explosive en double argus in. De bedoeling is dat het Zoo en Facehunter weer gaat destroyen.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2015
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben nu bezig met Tempo Mage, ook wel een leuk deck met Unstable Portal. Ik had nog nooit het deck geprobeerd en met flamewalker is het best sterk. Het is me nu in ieder geval gelukt om rank 4 te halen. Bleef al een tijd op rank 5 en 6 hangen.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb meteen mn portal deck geremoved nadat ik alleen crap kreeg uit portal. Dustdevils, parrots etc. Mn beste kaart was Majordomo FML.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dragondin Boys!!! Its good ;)

    Heb ff snel een build gemaakt en de tempo swings zijn huge. Key is geen trage kaarten spelen zoals Ysera maar pure midrange beatdown stijl.

    Corruptor en Volcanic Drake zijn sick. Hungry Drake cut ik liever denk ik. Die kaart trolled mij alleen maar. Leper gnomes aan hunter geven of mana wurm aan tempo mage etc. Pally heeft goeie combos met Consort voor een 3 mana azure drake. Dan combo je azure met concencration into volcanic drakes voor free. Verder run ik gewoon de volle palladin early game met chows, minibots, musters en double coqhammer. Morgen mn deck een beetje tweaken om er een Boom en Sylvannas erin te gooien. Helaas kan ik mn deck niet goed uittesten omdat ik alleen ebola decks tegenkom van mensen die denken dat het stoer is om snel in levels te stijgen met SMOrc en Zoo. Kan atm niet vertellen hoe de matchups is tegen controle. Niet dat het veel uitmaakt aangezien controle toch dood is. :+

    Solemn Vigil heb ik nog niet gespeeld. Ik denk dat die kaart niet zo goed is vergeleken met andere draw zoals azure drake en lay on hands. Drake geeft je spellpower en een 4/4 body en lay on hands geeft je heals zodat je van SMOrc kan auto-winnen als je board hebt.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2015
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Welke legendaries speel je dan wel als je geen Ysera speelt?
    Ik ben ook bezig om een fatsoenlijk deck te maken, maar ik heb geen idee welke legendaries ik moet kiezen: Sylvanas, Boom, Chromaggus, Nefarian, Ysera, Alexstrasza et cetera. Ik wil wel genoeg dragons hebben voor de synergie.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De hele middag gespeeld. Van rank 17 naar rank 17. Het wil niet vlotten.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Speel bijna geen late game legendaries. Alleen Tirion. Ik speel nu met sylvannas en dr boom maar vind beide niet zo goed. Speel liever een extra juggler en argus in dit deck.

    Ik denk wel dat ik Boom in het deck hou. Sylvannas is vrij slecht in dit type deck. Ben momenteel moe en zit te klooien op rank 13. Als ik fris ben ga ik sky golem proberen. Dat is een sticky minion dat heel hard hit. Als ik tevreden ben post ik mn decklist wel.

    Dragoncount atm is: 2x Azure, 2x Volcanic, 2x Consort en 1x Hungry Dragon. 6 Draken zouden meer als genoeg moeten zijn though als ik de berekeningen op reddit nalees. 7 is meer dan genoeg meestal.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2015
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dragon Paladin is gewoon te traag. Door Dragon Consort lijkt het de ideale klasse voor een dragon deck, maar het werkt niet. Dragon Priest werkt in mijn opinie een stuk beter. Ook niet geweldig, maar meer geschikt dan Paladin. Plus, die Twilight welpjes zijn zó schattig :p
     

Deel Deze Pagina