1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    [​IMG]
    Vanmiddag heb ik met bovenstaand deck acht ranken geklommen en een persoonlijk record gezet van rank 9 (nu 8). Op een bepaald moment had ik een tien winstreak zelfs. Ik noem het facemage, want je speelt het als facehunter, maar dan beter. Met dit deck win je voor beurt 10 of je verliest. Tegen rogue win ik nooit geloof ik, druid handlock en zoo zijn ook lastig maar niet onmogelijk en alle andere classes kan je hebben, zolang de pot maar niet te lang duurt.
    Ik zit er nog best wat aan te sleutelen, mana wyrm is bijvoorbeeld alleen goed als je 'm vroeg speelt, dus soms wissel ik die in voor annoy-o-tron, maar dat voelt ook niet zo best, dus ik wissel altijd snel weer terug :+
    Als jullie het deck willen spelen en er aan sleutelen ook dan hoor ik graag wat jullie ermee doen!
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2015
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dude, speel anti aggro DragonLock. Deze shit is tof! :cool:

    [​IMG]

    Chromaggus is pretty good met warlock heropower en double mortal coil
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2015
    WOUW5 en iMark 007 vinden dit leuk.
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat zijn goede vervangende kaarten voor Molten Giant? Dat is de enige kaart die ik niet heb. Ik wil graag het deck uit proberen.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat klinkt inderdaad als een goede combo man, ik zal het van de week eens proberen. Met welke kaarten raad je aan dat ik Alex en Molten Giant vervang? Oh, en shadowflame...
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dunno eigenlijk. Originele build waarvan ik dit heb geript had zelfs 2 moltens. Heb de list een beetje aangepast omdat ik niet overtuigd was. Het speelde -1 chow, -1 coil, -1 hellfire -1 argus en +1 azure +1 owl +1 molten +1 shadowflame.

    Alex maakt het deck mogelijk en molten is nice voor de lategame tempo die je soms nodig hebt voor meer pressure. Molten is misschien te vervangen voor 1 van de kaarten die ik eruit heb gehaald maar Alex niet. Alex is een dragon en wint je games door de heal.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    En welke kaarten moet je in het begin houden? Ik snap er geen bal van. Verloor van face hunter zonder een minion te kunnen spelen.

    Edit: In plaats van Molten heb ik gekozen voor een Volcanic Drake. Iets meer dragon synergie en goed in combinatie met Hellfire.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2015
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Coil, Darkbomb, Zombie Chow, Molten, Sunfury protector, Healbot. Het deck heeft echt heel veel kaarten die goed zijn om te keepen. Het is gewoon uitvogelen hoe je de early game gaat spelen. Meestal wil je Zombie chow altijd houden. Sunfury is okee voor turn 2 als je geen Darkbomb hebt. Maar als je geen one drop hebt en je gaat 2de, kan je bijv sunfury coinen en turn 2 dark bomb spelen. Met dit deck heb je tegen hunter de luxe om kieskeurig te zijn. Vandaar dat ik zoveel earlygame erin heb gegooid itt de originele versie.

    Ik heb de list gestolen van iemand die early legend haalde ermee en hij is zeker geen Kolento. Dit deck is erg sterk.
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Gozers, speel mijn deck eens, zojuist van rank 9 tot 5 geklommen in één dikke winstreak!

    Ik heb 'm nu ook gepost op /r/hearthstone
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2015
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik kreeg wel een goed pakje van Blizzard: 3 rares, een epic en een legendary.
    De kaarten waren voor de rest slecht hoor, als legendary kreeg ik Lorewalker Cho, maar bedankt voor de dust Blizzard!
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kan je eindelijk Molten craften :+
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die staat op het lijstje, maar ik heb de missende kaarten gecraft voor een Lightbomb Priest. Dat vind ik een leuk deck om te spelen en Priest is één van mijn favo classes.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ekop rekt ;)
    Jij weet ze wel te vinden, stream sniper :p
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Blegh Patron is toxic. Ga de game komende 2 maanden niet meer aanraken. Patron en Hunter zijn tier 1. GG blizz. Ik geef het wel weer een shot met de volgende expansion of nerfs.

    Ik mis de echte Hearthstone met Warrior, Handlock en Watcher Druid etc. Ipv wie de meest OP bullshit draw heeft.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou ja, ik blijf gewoon met de decks spelen die ik het leukste vind. Net 3 potjes op rij gewonnen met mijn Control Warrior. Ik heb er nu een Revenge in gedaan en die kaart won 2 potjes voor mij.

    Ik speel nu ook een beetje Zoo. Ik ben er eigenlijk tegen, maar ik had van de week een Mal Ganis in mijn pakje, dus ik wilde wel even een deck maken waarmee ik die kaart kan spelen.

    Voor de rest zie ik eigenlijk weinig Patron, maar ik ben nu maar rank 7. Ik neem aan dat het bij rank 1-5 een stuk erger is.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Probleem met patron is dat je kans hebt op een patron vs patron match en dat is echt te stupid voor woorden. Je hoeft dan geen zorgen meer te maken om controle, draw etc en het enige wat je doet is ervoor zorgen dat je eerder een patron spam hebt dan je opponent. De hele matchup is een complete coinflip.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798


    Sexcoach Kreygasm
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  19. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Bijna Tavern Brawl time! :D
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh ja, dit spel speelde ik ook nog.

    Tavern Brawl lijkt me wel leuk. Kan je eindelijk beetje HS spelen zonder iedere dag tryhard research doen over meta dit/dat bla bla. Leuk om er weer in te komen.
     

Deel Deze Pagina