1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    1 pack = 0 legendary :+
     
  2. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Behold the armies of Stormwind!

    [​IMG]
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tot nu toe heb ik Varian niet aan het werken gekregen. Was precies mn verwachting van mn eerdere post over Varian.

    Warrior is momenteel ook niet de beste meta call met de buffs voor pally, shaman en druid.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Morgen chest openen!!!!! 8)8)8)
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb iets van 6600 dust waar ik op blijf zitten tot echt duidelijk is welke Legendary's uit deze expansion helemaal de shit zijn. Ik wil graag Varian en Aviana maar twijfel of die kaarten echt OP genoeg zijn. Als ik Varian had zou ik nu een control deck maken met weinig battlecry en gewoon veel midrange/late game death rattle en kaarten zoals Ysera. Dunno of het kans heeft tegen Eboladin en face hunter maar ik moet en zou het proberen.

    Ik heb een beast druid gemaakt maar die is gewoon niet goed genoeg. Ga denk maar ff beetje netdecken om dat deck te tunen. Speel nu ook wel wat token Druid, blijft fun. En mijn Demonlock is nog lekker viable op ladder, blijft het goed doen.

    [​IMG]

    Nog steeds 0 euro uitgegeven aan deze game. Voelt bijna vies na al die uren.O-) Zin in die chest morgen.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Yeah had legend met Demonzoo. Shit is sterk. Heb double bane of doom erin zitten omdat de kaart nu is gebuffed. Er zijn betere demons erbij gekomen dus je gemiddelde demon is sterker.

    Denk dat ik morgen maar eens ga experimenteren met discardlock. Een nieuwe build waarmee ik bezig ben.

    edit:
    oh lol Pascal. Heb je mn oude list als inspiratie gebruikt? :+
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2015
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Lijkt me echt sick als dat lukt, discardlock. Fisting Jaraxxus. :')

    Bane of Doom is nice ja, maar heb die kaart niet. :mad: Geen zin momenteel om te craften omdat ik mijn potjes zonder die kaart ook wel win. Enneh, epic...
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jullie ook last van het gegeven dat je de kaarten uit de chest niet kunt inruilen voor dust? Of is dat soms de bedoeling? Ik krijg een vreemde foutmelding dat ik het later weer moet proberen.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja was een bug. Wou proberen om het te exploiten maar durfde niet omdat ik bang was om mn account te verliezen :+

    Nieuw deckje gebrouwd voor ladder. New season dus lekker tgt decks proberen. Heb nu een dragon druid gemaakt.
    [​IMG]

    Nice anti aggro deck. Een stuk beter dan classic taunt druid. In een control meta wil je liever combo druid spelen though. Tegen Handlock verlies je met dit deck. Freezemage weet ik niet maar is ook een slechte matchup volgens mij. Maar aangezien ik toch alleen maar aggro decks tegenkom zit ik gewoon lekker op een winspree.
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Behoorlijk complexe materie als ik dit zo lees.

    Is dit spel ook geschikt om casual af en toe een uurtje te spelen?
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mn enige kritiek op HS is dat het te casual is dus laat je vooral niet tegen houden om een GRATIS game uit te proberen. :+
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    FragonDaggot? L U C K F E L A S.:whistle:
    Ik mis alleen Alex en Twilight Guardian. Die laatste zal ik denk ik nog wel craften binnenkort. Is Alex voor dit deck een staple card of kan ik best een andere dragon op z'n plek zetten? Lijkt wel mee te vallen toch? Azure drakeje erbij? Minder late game maar wel carddrawwwwww.

    Maar ik sluit me erbij aan. Zeker proberen. Verwacht alleen niet dat je zomaar van iedereen wint (zal zeker in het begin tegenvallen) en geef het even de tijd. Als je het leuk vind zou ik gewoon kijken of een specifieke class je aanspreekt en je daarop focussen. Probeer daar dan de goede kaarten van te bemachtigen. Ohja, en wanneer het kan Dr. Boom craften. Dan kun je leuk meedoen.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zit er zelf aan te denken om druid of the claw, alex en nog een kaart te switchen voor azure drake en combo.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh nice ValueTown is back!



    ATLC was gister epic btw. Vooral de warlock mirror van LifeCoach en eLose.



    Ben blij dat Nihilum het toernooi heeft gewonnen. Ook al had ik het Value Town of Cloud 9 ook wel gegunt. Zolang het maar geen Tempostorm werd.
     
  15. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Interessant dat die gasten kaarten die ik als bijna God-like beschouw toch kunnen nuanceren haha, zoals die Varian Wrynn. Heel hun gedachtegang is echt op een hoger niveau, en ik beschouw mezelf toch wel aardig qua kennis over HS
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Net 2 rage pakketjes gekocht. Wilde Vol'jin, kreeg Vol'jin <3
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Effigy is leuk :cool:

    [​IMG]

    edit
    -1 kirin tor mage +1 esportal

    Verder is het echt een hilarisch deck. Doet het ook prima op ladder.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2015
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798


    Zo mooi [​IMG]

    Oh geen Kolento meer voor blizzcon. Zonde! Thijs, Lifecoach en Neirea strijden nog wel mee voor een plekje in Blizzcon.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2015
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja zonde van Kolento! Toch wel een beetje mijn favoriet.

    Welke build gebruiken jullie om de ladder te climben? Misschien pica's van je deck? Ik gebruik op het moment de standaard (TGT) token druid deck. Nooit echt gespeeld hiervoor, wel heel leuk! Toch heb ik het idee dat het meer een "gimmick" deckje is dan een echte ladder climber, maar dat is wss ook even wennen. Ook vindt ik het lastig om nu een vinger te leggen op wat nu huidig heel aanwezig is in de meta (op Patron Warrior na), opzich wel leuk dat het niet té standaard is wat je kan verwachten.

    Wat zijn momenteel sterke builds?
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Combo Druid, Demon Handlock, Patron, Midrange Hunter, Dragon Priest, Control Priest, Control Warrior, Cancer Pally, Tempo Mage. Het is allemaal sterk genoeg atm.

    Zelf speel ik vanalles. Ligt eraan welke quests ik krijg.
     

Deel Deze Pagina