1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Tirion Fordring en twee gouden rares in tavern brawl pakketje. Me is happy.
     
  2. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    [​IMG]
    Sorry Ilpu3paK. xD
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Voljin, equality etc werkt niet met malganis in play. Not sure why eigenlijk. Je hebt de zelfde rare interactie met reversing switch en cogmaster bijvoorbeeld. Of als een minion naast een flametongue totem zit. Maar dan lijkt het een stuk logischer. Met malganis is het gewoon raar.

    Overigens toch ff legend gehaald. Maar niet met veel plezier. Secret Pally is aids. Next season deck tracker instaleren ofzo. Kan ik tenminste de secrects bijhouden. In je hoofd lukt gewoon niet meer na 20 palladins op een rij.

     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2015
  4. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik heb ook sinds een paar weken een deck tracker, al is het maar inderdaad voor die secrets. Verder gebruik ik het niet echt heel veel, maar het geeft je soms een overzichtje van wat je nog kunt verwachten in je deck. Wel handig hoor!
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In de vakantie toch maar een pack (Naxxramas) gekocht. Ik vond het naar 350 wins (dus zal wel 700 potjes zijn) wel schappelijk om wat centjes uit te geven. 8). Heroic voltooid en Kel'thuzaad is echt een klote speler...
     
  6. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Hmmm ik wou eigenlijk Legendary gaan halen dit seizoen, tot rank 2 gekomen nu, maar ik heb vanavond geen tijd en ik denk niet dat ik het morgenavond red om nog tot legendary te pushen :mad:
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Who needs pally or mage in arena <3

    [​IMG]

    THE DREAM. Normaal speel ik geen arena dus dit is mn eerste clean arena run.

    edit:



    :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2015
    iMark 007 vindt dit leuk.
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Mn nieuwe ladder deck. Links de versie die ik Xixo zag spelen laatst. Rechts mijn versie die ik ervan heb gemaakt. Het is een hypersnelle aggro druid dat threaths kan droppen waar andere snelle decks geen antwoord op hebben. De 2 changes heb ik gemaakt zodat het deck meer synergie met elkaar heeft. Abusive is sterk met tokens. Juggler is nog sterker met haunted creepers etc.

    Nu ik er over nadenk is het eigenlijk een soort van midrange hunter met innervates en combo.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2015
  9. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    En werkt hij een beetje?
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Linker deck haalde rank 1 legend. Rechter versie is van mij en haalt alleen een winspree nu :+
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Metal Mark vindt dit leuk.
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Aww shit hele dag liggen kijken maar bij de laatste matches van die twee moest ik gaan werken. Nja, wel cool dat LifeCoach door is naar Blizzcon

    Btw, dat was echt een huge misplay...
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Oh god wat haat ik deze kaart so much.

    Haal deze kaart uit de game en opeens is dit spel misschien wel weer balanced. Heb zo'n hekel aan OTK decks die games winnen omdat ze net die ene goddraw krijgen. Patron is een prima deck zonder Emperor. Zelfde geld voor Druid, Handlock etc. Het is gewoon niet fair als een player Emperor krijgt en de ander niet. BabyRage
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2015
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Dit deck though <3
     
  15. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Heb je hiermee legendary gehaald?

    Ziet er wel interessant uit, een beetje een hybrid tussen rush en ramp. Ik wil hem wel eens proberen. Hoe speel je hem? Fel reaver als het kan op turn 5 meteen? En heeft fel reaver vaak je te pakken genomen met z'n effect?

    Verder nog speciale dingen waar je op moet letten met de meta die je bent tegengekomen?
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Yolo reaver meestal. Dit deck is de anti aggro versie van Cursed Druid. Fel reaver is goed tegen aggro omdat je ze altijd outraced. Innervate FelReaver is vaak correct tegen aggro decks. Zelf speel ik altijd de early boardcontrole en in de midgame zet je combo op.

    Deck is gewoon gemaakt om domme shit zoals secret pally, hunters, tempo mage, zoo etc te farmen met haunted creeper/abuse/juggler tempo plays. Samen met innervates lukt dit makkelijk. Gewoon zorgen dat je goed curved en geen facedamage missen wanneer dit niet nodig is(dit is het enige moeilijke aan het deck). Je tegenstander kan niet meer optimaal spelen wanneer je met combo dreigt. Echter zijn de meeste games al voorbij voordat je 9 mana hebt. Turn 5 lethal komt regelmatig voor met dit deck.

    Lastige matchups zijn Warrior en Priest, alle varianten. Verder ben je altijd favoriet imo. Ook tegen een deck als handlock kan je de opponent makkelijk verrassen met een savageroar.

    Ik denk ook dat de suprise effect van dit deck het zo goed maakt. Niemand verwacht abusive seargents en lores om in de lategame niet te snel out of stream te runnen.

    Een ander nice deck is dit:
    [​IMG]

    iemand haalde er rank 1 legend mee
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2015
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nu ik meer op legend speel kom ik vaker streamers tegen. Maar deze game is wel leuk omdat we beide unieke decks spelen.

    link

    [​IMG]

    Heb gewoon een heel deck gebouwd omdat ik Chromaggus en Ancestral Knowledge wil spelen :p
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2015
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    @deadly seconz

    [​IMG]

    Ik raad je dit deck aan atm. Zag het vandaag gemaakt worden door sjow en hij ging er 30-10 mee op legend.

    eerste kaart is avenge en de laatste Tirion natuurlijk
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Thx ik check m uit
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798


    Zelfs bots halen er legend mee :eek:
     

Deel Deze Pagina