1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Koop LoE nou gewoon, beste expansion so far.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het heeft van mij een priest speler gemaakt.

    [​IMG]

    Was bijna legend maar toen gingen de servers offline. :mad:
     
  3. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Wat in LoE heeft je dan priest doen spelen? Heb je een plaatje van je build?

    Ben even uit de running geweest door Fallout, maar moet nu alleen de laatste wing nog kopen (met gold)
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Entomb.
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    mensen die last hebben op de ipad met dit spel? ik krijg wel in begin scherm te zien, maar dan klapt die terug naar het bureaublad laat maar zeggen.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Entomb en currator idd! Legend gehaald met deze versie:
    [​IMG]
    Je kan 1 cabal en 1 shrinkmeister eruit halen voor double blademaster. Heb het zelf niet gedaan om het deck simpel te houden aangezien ik noob ben met priest. Deck is gebouwd tegen Pally, Aggro Shaman en Patron. Dat zijn je beste matchups. Tegen Renolock is het ook niet geheel kansloos als je slim omgaat met je burst. Soulpriest, zombiechow en flash moet je proberen te bewaren als burst tegen jaraxxus of als ze low genoeg zijn en niet healen. Harrison helpt je ook tegen jaraxxus om de juiste kaarten te vinden. Verder is Harrison de beste kaart tegen doomhammer van Shaman of extra draw vs Pally als je geen boardclears kan vinden of entomb voor tirion. Harrison is erg sterk nu in de meta.

    Je hebt in HS een x aantal kaarten die control punisht. Zoals Highmane, Tirion etc. Heb je geen kaart als Sap of Hex? Dan heb je veel moeite met deathrattle threaths. Entomb is hierin een echte gamechanger. Priest is al een sterke control class en nu heeft het ook een antwoord op deze kaarten met entomb. Lightbomb en soulpriest circle zijn geweldige boardclears. Pyro en holynova zijn ook goed. Priest is in een pretty good spot atm met currator waar je voor belchers kan zoeken tegen aggro, een unstable ghoul tegen palladin of cairne/sneeds vs warrior. Entomb is niet alleen removal maar eigenlijk ook een wincondition. Priest is het beste control deck at the moment imo.

    Early season was het ff zoeken voor mij naar een goed deck. Tuurlijk had ik makkelijk legend kunnen halen met een braindead deck zoals aggro shaman/secret pally. Maar ik speel liever een deck dat wat moeilijker is. Maakt het spel een stuk leuker. Met priest heb je veel meer interesante beslissingen. Met simpele decks win je meestal alleen op basis van je draw lijkt het wel. Met tragere control decks krijg je meer kansen om de game te winnen op het maken van betere beslissingen.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2015
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja mn vraag werd in de praktijk al beantwoord haha, Tirion ff weg ge-entombed, klotezooi.

    Mijn interesse naar je priest ervaringen zijn ook te danken, omdat ik praktisch nog nooit Priest heb gespeeld, maar je verhaal is sterk, en je hebt mn interesse gewekt, ik wil hem ook wel een keer proberen! Alleen best veel kaarten heb ik nog niet, dus dat wordt even dusten/craften.
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Goude Gazlowe, whaaaaat to do? What to dooooo?
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Easy 1600 dust. :p
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb net een Gazlowe gemaakt. Wou een mech secret pally maken :p was niet zo goed :p
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik dacht aan een Hunter Mech deck. Alleen zie ik in veel van die decks ook Toshley terugkomen. Kan hem craften als ik wil, maar dat lijkt me al helemaal een waardeloze kaart?
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798


    Hij is weer Rank1 EU! toffe stream moeten jullie zeker eens checken. De stream is Nederlands/Engels
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Nieuw priestdeck gemaakt en dit deck is awesome! Jammer dat het verliest van Anyfin though. Verder is het wel heel leuk om te spelen met Brann+Museum Curator of Circle Cleric combos voor veel draw. Een toffe combo is cleric+lightbomb+circle of healing. Ik vind dit deck een stuk beter dan de standaard entomb control priest of de gewone dragon priest.

    Met dit deck wil je wel anyfin en freezemage dodgen. Helaas lijken beide decks wel unbeatable voor priest. Priest blijft altijd een shitty class. =(

    Maar als je nog geen legend bent kan ik je dit deck zeker aanraden.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Er komt een grote verandering!!!
    http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/19995505

    Yes, we krijgen eindelijk formats in Hearthstone! Nieuwe kaarten erbij krijgen in HS is leuk maar er ontstaan wel 2 problemen. Te veel kaarten betekent dat de game overweldigend is en te duur voor nieuwkomers, die natuurlijk niet alles kunnen verzamelen. Ook voorkom je er ook powercreep mee. De meeste nieuwe kaarten krijgen gewoon geen kans om gespeeld te worden omdat veel van de oude kaarten beter zijn. Om dit op te lossen wordt er de meeste cardgames gebruikt gemaakt van formats. Dat wilt zeggen dat je alleen de laatste nieuwe kaarten kan gebruiken. In het geval van HS is het de classic set en de laatste kaarten van het jaar. Het nieuwe format gaat standard heten en je de kaarten die je mag gebruiken zijn classic(mag je altijd gebruiken), BRM, TGT en Explorers. Naxx en GvG kan niet meer gebruikt worden voor standard.

    Voor de mensen die liever met alle kaarten spelen is er een 2de format genaamd Wild. In Wild zal je altijd alle kaarten kunnen spelen. Ook zullen beide formats een eigen ranked ladder krijgen. Dus je kan op 1 server 2x legend worden als je wilt.

    Zelf kijk ik enorm uit naar de nieuwe format. Blizzard heeft veel fout gedaan in de design van GvG en Naxx kaarten en ben blij dat ze weg zijn. Dus geen loatheb, boom, shredder en scientist meer gelukkig. Ik vind eigenlijk dat alleen troggzor, manawurm, divinefavor, wildgrowth/innervate en challenger nog een probeem zijn voor de game.
    Dat zijn kaarten die op een oneerlijke manier snowballen en games winnen waar je niks tegen kan doen.

    Als ik het goed heb begrepen komt er ook een nieuwe set uit met de nieuwe formats. Heb er iig zin in. Het lijkt erop dat niet iedereen blij is met deze verandering maar denk eraan dat een cardgame dit nodig heeft. Anders komen er nooit nieuwe spelers en nieuwe decks. Ook kan je als je wilt al je oude kaarten disenchanten. Zelfs de adventure kaarten geloof ik.





    Ik vermoed dat HS weer een stuk moeilijker gaat worden nu. Dit is goed want dit is wat ik wil van een cardgame. Geen curvedecks meer waarbij je iedere turn een sterke minion speelt en de game wint met challenger, boom, tirion. Ik vond het best deprimerend dat zoveel slechte spelers legend hitten omdat hun decks zichzelf spelen en ook nog eens de sterkste decks zijn ook. Ik kan het wel waarderen als mn opponents op legend niet meer het IQ hebben van een aap en nog winnen ook.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2016
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Iemand tips voor beginnende speler? Ik heb de game maar weer eens geinstalleerd maar ik weet niet waar ik moet beginnen, heb alleen mijn mage level 10.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/1ua5c9/hearthstone_for_beginners_guide_and_resource/

    Hier vindt je tips over hoe je snel aan beginners gold kan komen. Zelf raad ik mensen aan om arena te gaan spelen. Ik was zelf snel een infinite arena speler dat daarmee gold kon verdienen. Dit was wel een tijd geleden toen arena makkelijker was. Kleine cardpool dus je hoeft niet veel kaarten te leren, weinig tools voor slechte spelers om toch goede decks te bouwen en er waren gewoon niet heel veel goede arena spelers. Nu zal het waarschijnlijk iets lastiger gaan. Maar volgens mij is arena nog steeds de beste manier om aan gold en kaarten te komen als je goed bent.

    Als je arena leuk vindt kan je gewoon arena blijven spelen.

    Als je geld wilt uitgeven en in constructed wilt spelen raad ik je aan om de laatste 2 adventures te kopen. LoE en Blackrockmountain. Schade is 22.- per stuk. Daarnaast is het maybe ook nice om wat losse classic packs te kopen zodat je de meeste decks kan bouwen.

    Zelf raad ik aan om eerst gewoon te spelen. Arena proberen en kijken of je HS wel leuk genoeg vindt om er geld aan uit te geven. over 2 dagen doet blizzard een aankondiging btw over nieuwe formats. Oude sets zijn dan niet meer bruikbaar. Dat is wel een goed moment om in te stappen.
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja eindelijk weer kaarten!

    Wat ze hebben laten zien valt tegen. Validated Doomsayer is kinda nice in een druid list met innervates en ramp. Maar stel dat je tegenstander 4 damage op board heeft en je speelt VD. Dan ramt ie gewoon 4 damage for free in je VD waardoor je uiteindelijk 5 mana betaalt voor een 7/3 minion. Ook niet echt geweldig.

    Corrupted Healbot sucks. Nu heb je een 5/6 voor 5 mana en die kaart is onspeelbaar in ranked. Nu Belcher en Loatheb uit de game zijn is er ruimte voor nieuwe 5-drops maar je wilt wel iets beters hebben dan gewoon een beefy minion lijkt me.

    Kan niet veel zeggen over Polluted Hoarder. Lijkt semi goed in rogue aangezien rogue kan voorkomen dat een 4/2 gaat downtraden. (edit: Nah fuck that, Rogue heeft al Violet and Tomb Pillager, de 4-slot zit daar al vol) Twilight Elder is boring en run je gewoon puur vanwege C' Thun als dat een ding gaat worden. Wel nice dat meeste decks moeite hebben met een turn 3 3/4 minion. Dus je zult de bonus 2x krijgen en je verplicht je tegenstander om ermee te dealen als het mogelijk is. Al denk ik dat +1/+1 op C' Thun niet echt een big deal is though.

    Het concept van C'Thun is echt super cool en uniek. Alleen ben ik persoonlijk geen fan van. Je bent dan verplicht om een x aantal kaarten te spelen voor een C'Thun deck wat je deck design belemmert. Zelfde met dragon decks eigenlijk. Als je een dragondeck bouwt ben je verplicht een heleboel kaarten te runnen waardoor je weinig ruimte hebt om andere dingen erin te stoppen. Vooral met control decks wil je veel extra ruimte hebben om je deck tegen de meta te tweaken. Dit is vaak niet mogelijk door gebrek aan ruimte.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Helemaal mee eens. Polluted Hoarder is ook gewoon zeer matig. Veel te eenvoudig te removen voor z'n cost. Verder is het idee van C'Thun wel tof, maar als je tegenstander er makkelijk mee kan dealen (BGH anyone? Of zullen ze die nog nerfen?) dan zijn de Beckoners en Twilight Elders die nog in je deck zitten gewoon vanilla cards. Ja, of ze komen nog met een kaart die als battlecry of deathrattle heeft dat hij C'Thun 'resurrect' naar je hand/deck. Zou goed kunnen en ergens logisch gezien de tekst "wherever it is".
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ook maar weer begonnen na meer dan een jaar niet gespeeld te hebben. Kan ik nog iets op ladder met alleen Naxx en GvG? :p

    Ik ga in ieder geval geen geld uitgeven, dus dan maar gold sparen tot ik de adventures kan kopen. Had ik maar een jaar lang elke dag even de quest gedaan ipv helemaal niks. |:- Hopen dat Standard snel komt en ik die Naxx kaarten kan disenchanten. Heb classic altijd het tofst gevonden dus ben wel blij met die verandering.
     

Deel Deze Pagina