1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Sinds een week weer aan het spelen. Karazhan gekocht en wat toffe nieuwe decks gemaakt zoals Dragon Paladin en Thief Rogue.
    90% speelt echter hunter of shaman. Dan ben ik er weer heel snel klaar mee eigenlijk.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb heel erg blij met de kaart Yogg. Door Yogg heb ik nu tijd over dat ik normaal gesproken zou verspillen aan HS en nu heb ik ook wat extra schijfruimte op mn PC over. Thx Yogg!
     
    Nukem 007 vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja ben wel benieuwd naar de nieuwe expansion. Ze mogen trouwens ook wel weer eens komen met een nieuwe game mode. En ja, ik weet van die 1000 gold moneypit tourney achtige onzin waar je bij 10 wins een gouden Legendary krijgt (en bij 12 wins :cool:. Dat is niet te doen. Andere koek dan Arena.

    Oh, en @Lastpak Yogg is al generfed. Wist je waarschijnlijk al, maar toch.
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zo dood als een pier deze thread. Achja, kijk dan:


    :+
     
  6. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Toast weet altijd de exploits te vinden. Gister speelde hij dit deck tegen Kibler maar gaf hij halverwege op (schijnbaar heeft Blizzard hem op de vingers getikt).

    Ik ben wel blij met de nieuwe expansion. Na alle pirate en jade decks is het wel verfrissend om weer andere kaarten te zien.

    Alhoewel die Rogue quest ook snel gaat vervelen als die zo sterk blijft.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Rogue quest is al flink minder aanwezig gelukkig. Begon inderdaad echt gaar te worden. Ik had uit principe die quest al niet gecraft en ik ben blij dat ik die keuze gemaakt heb.

    Ik speel nu dat Priest deck van Kibler met een paar veranderingen (met name geen Geode) en dat is wel echt een leuk deckje om te spelen.
     
  8. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb die Rogue quest wel uit mn pre order. Het is wel een alles of niets deck.

    Ik heb ook een Priest Control deck, volgens mij een lijst van Kolento. Medivh, Free for Amber combo is sick.

    Ook Elise Trailblazer gecombineerd met die spell 'discover a spell from your deck' geeft zoveel value.
     
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Elise is een harde kaart! Kreeg laatst 4 legends en 1 epic. Waren ook nog eens elememtals, dus perfecte synergy hahah
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik ben nu bezig met Eternal Card Game (de app is nog in ontwikkeling, Android) dit is een kruising tussen Magic the gathering en Heartstone (althans, zo zie ik het) erg leuk en mooi gemaakt.
     
  11. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Klinkt goed.

    Ik kan HS niet de rug toe keren. Speel al sinds Beta en heeft een permanent plekje in mijn hart veroverd...
     

Deel Deze Pagina