[PS4] Heavenly Sword [ps3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 mei 2006.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Heavenly Sword
    Releasedatum: TBA
    Ontwikkeld door: Ninja Theory
    Uitgegeven door: SCEE

De E3 zit er zojuist op. En ik moet heel eerlijk zeggen dat dit spel, samen met Gears of war, voor mij de coolste speelbare games waren_O_ .
    Direct tot het fijnste van de beginpost:
    De ingame filmpjes:
    Aan te raden te downloaden:
    E3 2K6 Gameplay 2 HD
    E3 2K6 Gameplay HD
    Het spreekt voor zichzelf, degene waar HD achterstaat;)
    Klik!
    Voor interview,...(gamespot):
    Klik
    Screens:

Insidegamer:

Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    damn, ik zag juist dat overal kruisjes stonden met de screens, nu moet het normaal opgelost zijn;).
    ps: De screens zijn niet zo mooi t.o.v de HD filmpjes :)

Greetz

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een game die ik wel wil hebben het zag er echt heftig uit wat ik ervan gezien heb de animaties waren echt vloeiend en de moves die ik zag waren heel wreed.

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn echt lelijk, en het is nog niet eens ingame....!

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, ben je ziek, want je ijlt...:confused: . Dit is het typische voorbeeld van mensen die Sony niet gevolgd hebben. Mensen die gewoon ronduit roepen dat Sony niet goed was. Wel ik zal voor jou persoonlijk iets meedelen, dit spel was speelbaar, loozer!_0/ ...

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ochjee wie is hier nu loser...

doe es nie zo kansloos. Ik vind het er ook niet geweldig uitzien... Tenminste niet zo mooi als sony eerst allemaal beweerde dat ze iedereen gingen wegblazen met hun gfx... valt allemaal lekker tegen. (net als bij de 360 trouwens)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hey, als iemand hier zit te zeggen dat het niet ingame is, en als feit beschouwd, dan vind ik dat een loozer. Sorry... dan zeg ik dat ook rechtuit. Trouwens, dit was het enige spel(bekijk het in HD) dat bestempeld wordt, dat zijn verwachtingen wel waar maakt. Zo zegt men op verscheidene sites, zoals insidegamer,... dat het grafisch zoals vorig jaar is. En ik ben gewoon blij dat deze game erbij was, en nog wel speelbaar, anders had men het niet geloofd...
    Tja, dit mag ik toch nog wel zeggen hoop ik...:{

8. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht liever op de nieuwe Ninja Gaiden. Als je zag hoe goed het spel er op de oude xbox uit zag, dan kun je alleen maar dromen hoe goed het vervolg er op de xbox 360 (neem ik aan) uit zal zien...

Ik ben nog niet overtuigt van Heavenly Sword, ik zal het eerst een keer moeten spelen.

Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmm heb nu vandaag deze game eens goed bekeken en ik zeg dat deze game volledig de max gaat zijn.
    die gfx zijn totaal ingame(ook denk ik dat de xbox360 dit aan kan) , de gameplay is ook totaal en de perfectie uitgewerkt.
    ik zie he totaal zitten met deze game.

nu is het alleen te hopen dat het in de buurt komt van ninja gaiden.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd:). Maarja, ben wel benieuwd naar ninja gaiden 2, normaal gezien zou die nog mooier moeten worden...

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik hoop wel dat team ninja dan de gfx niet nemen van doa4 want die vind ik niet geslaagd.
    kijk maar naar dat haar.
    nij doa extreme 2 is het haar ook nog altijd slecht dus laten we hopen

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Niet zo indrukwekkend eigenlijk.

13. Avioto

Avioto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics ook niet mooi, maar de gameplay ziet er vet uit:)

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ohja, als er mensen lui zijn:+ , hier kan je rechtstreeks een filmpje zien van HS he:
    Check it out

15. dak125

dak125 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heavenly Sword ziet er goed uit, Maar mijn probleem is het is in een kleine omgeving (arena) en er komen maar 5 a 6 enemy's naar beneden en als je daar mee klaar bent weer 5 a 6 enemy's. Als het zich dus alleen maar in kleine ruimtes blijft afspelen met maar een paar enemy's tegelijk ben ik niet onder de indruk. Hoop dus dat er grote open ruimtes in voor komen met grotere aantal enemy's.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar het was maar een demo he. Er is al bekend gemaakt geweest, dat de omgevingen waar het zich allemaal afspeelt zeer uitgebreid en gevariëerd zijn. Dus denk daarbij ook maar aan gevechten met grotere veldslagen,...:)

17. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    De graphics zijn niet alles..maar het gaat voornamelijk om de gameplay en die zag er wel goed uit.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deze game er grafisch toch wel dik in orde uitzien, de gameplay trouwens ook....het thema enzo spreekt me wel aan :) Deze staat ook op mijn verlanglijst :cool:

19. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Hack 'n Slash games zijn er eigenlijk in 2 types.

1e type
    Deze games focussen zich voornamelijk op het vechten. Er zijn minder vijanden, maar je moet er meer voor doen om ze te verslaan. Ninja Gaiden is een goed voorbeeld. Multiplayer zou goed passen in dit soort games.

2e type
    Deze games focussen zich voornamelijk op het levellen. Grote aantallen vijanden zijn met 1 klap dood. Goed voorbeeld is Ninety Nine Nights.

Heavenly Sword is een type 1 game. Ik kijk er naar uit. Ik hoop alleen dat ze niet rare button smash gedoe erin stoppen. Een bepaalde knoppen combinatie is wel leuk zoals in de demo. Alleen domweg op A rammen is niet leuk en slecht voor de controller. Had er echt een hekel aan in Shoalin Monks.

20. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt want de developer heeft al bevestigd dat er ook open gebieden zullen zijn met honderden vijanden tegelijk.
    Het is een mix van type 1 en 2.

Deel Deze Pagina