Met een enorm poster van HALO en op de demo disk staan **Playable** -Wreckless -Amped -dave mirra2 -bloodwake **Game movies** -Halo -Rallisport -JSRF -Malice -NBA -Gun Valkyrie **interview** -met xbox chief Allard Volgende maand staat er op de demo: **Playable** -Gun Valkyrie -Dead Or Alive3 -Cel damage -Oddworld **game movies** -spiderman movie -tony hawk3 -jet set radio future -and more En de inhoud van het blad is natuurlijk ook weer van zeer hoge kwalitijd
damn dit klinkt wel heel goed vooral die demo's speken me aan, maar omnou 30 dikke gulden er voor te gaan betalen nope denk het niet!
Al die playable dingen, mwah koop er misschien wel eens een als ik echt wil weten of iets leuk is.. maar die van volgende maand ; DOA3, Cel Damage en Oddworld zijn niet itneressant, alleen Gun Valkyrie misschien..
Dat is de UK versie maar dat interview is pas voor volgend nummer. ze reviewen wel elk spel en ze hebben over de 100blz maar dat mag ook wel voor de prijs.
Erg leuk blad, maar de prijs is gewoon way to xpensive! maar je krijgt er ook wel wat voor. Maar ik hou het liever op een nederlands blad
Die van volgende maand wil ik anders wel hebben. Even inkomen met Gunvalkyrie + Over de 100 blz., staat heus wel iets leuks in.
Ze zorgen er natuurlijk elke keer voor dat er drie kut demo's op staan en 1 toffe. Dan moet je elke maand 14 euro neertellen voor een half leveltje van een game. Nee, ik bespaar liever op de magazines, lees de info op internet, en koop i.p.v. 5 van die bladen liever 1 game. Ik hoop dat ze in de winkel dan andere demo's in die kast gaan zetten, dan kan je daar proberen. En als je straks op wat meer plaatsen kunt huren, dan lijkt dat me een betere optie.
Maar ik heb serieus geld teveel, en moet het toch ergens aan besteden. (nee, ik ga het niet aan schooiers geven)
U hebt gezocht op: schooier ´schooi·er (de ~ (m.)) 1 landloper 2 iem. die er haveloos uitziet 3 schoft 4 [in Belg.] bedelaar Nee dit ben ik ook niet hier met dat geld (dit is geen bedelen).
Kobold (de ~ (m.)) 1 Mirik 2 Cool persoon 3 Klootzak 4 [in Belg.] Zuttekop 5 Staat die het best te vergelijken is met een permanente geestveruimende ervaring.