Ik heb ze dus gebeld en het enige wat ze zeiden is dat ik maar ff me XBOX naar MS moet sturen om hem na te laten kijken omdat het daaraan ligt!!!!! Enorme BS dus!!! Ik was volgens hun de 1e die er over belt en dan nemen ze mensen niet meteen serieus!!!! Dus al iedereen nou ff een belletje naar EA doet dan gaan ze er misschien wel ff wat aan doen (tel. 020 658 99 8!!!! Het is een probleem wat bij iedereen alleen bij FIFA 2003 optreed en niet bij andere games (bij mij en een aantal vrienden tenminste, en van wat ik in het forum lees ook bij een aantal forum-leden)!!!! Grtz en bellen he!!! tel. 020 658 99 88
Als je een tijdje gespeeld hebt (paar wedstrijdjes) dan krijg je vaak een zwart scherm met daarop de tekst dat de cd smerig danwel beschadigd zou zijn!! Ik ben nu aan me 3e cd toe (paar keer geruild bij FRS en het probleem blijft bestaan!! In andere topics word hierover ook gesproken maar wil wel eens weten wat EA hierover te melden heeft!! Is nl de enige game die problemen geeft!
Vreemd.... Het zal wel aan mij liggen maar ik speel het ook al sinds ie uit is en heb dit nog nooit gehad....maar wat nog niet is zou nog kunnen komen........ben benieuwd !
Ik heb toch al een boel wedstrijden gespeeld maar nooit last gehad. Ik weet wel dat er al eerder klachten zijn geweest met andere EA games..
Jup, ik heb dit probleem ook wel eens, maja wat kan je er aan doen, ik ga niet m'n geliefde doosje opsturen omdat fifa het soms niet doet, alle andere spellen werken prima.
fifa 2003 bij mij loopt ie vast bij de filmpjes van EA die op de cd staan niet het spel.maar ook hetzelfde zwarte scherm. succes gr.ron
yep, bij mij ook te staan dat de CD vuil zou zijn maar heb hem grondig schoongemaakt en is echt niet smerig en het is bovendien al m'n 3e FIFA 2003 cd!!!! Dus als anderen dezelfde problemen hebben, ff bellen en dan hier ff laten weten hoe het afloopt!!!! Laat je niet afschepen met dat gezeur dat je de eerste bent want dat ben je niet!!!!!!!
kga ook maar is bellen, want ik krijg dezelfde foutmelding, en ook sega soccer slam(niet van EA) loopt voortdurend vast FIFA is net nieuw, soccer slam had ik hier met iemand geruild; maar die versie heb ik kunne omruile tegen een nieuwe, maar loopt noch steeds vast
Ik heb hier net hetzelfde probleem maar dan met Madden NFL 2003. Xbox is al terug na checkup in Duitsland maar er zijn geen problemen mee geweest. Dan wij maar terug beginnen gamen en na enkele wedstrijden was het terug. Dan maar mailtje naar ea in Amerika want de benelux heeft nooit gereageerd. Die hebben ons de raad gegeven alles wat met de game te maken heeft qua save data te verwijderen. Zo gezegd zo gedaan en idd het gaf de indruk te werken, maar na ongeveer 10 wedstrijden, wat als een hele tijd mag beschouwd worden was de melding er terug dus is het verwijderen van data geen oplossing. Nu heb ik op een ander forum dit onder ogen gezien. Verschil Thompson en Philips DVD-ROM. Naar het schijnt zouden dergelijke problemen voortkomen door de Thompson DVD-ROM. Dus check dit even en laat eens weten over welke je beschikt. Bij ons is het in iedere geval een Thompson, indien deze site de waarheid verteld.
Ik heb dus de thompson drive!!! maar ik denk dat het aan de compressie van de cd ligt om dat je konstand je dvd speler hoort?
Heb MS gebeld en die zeiden dus dat het dus echt wel een probleem van EA is en niet van de XBOX!!!! Heb dit weer doorgegeven aan EA, en die gaan nu op onderzoek uit!!!!! Ze hebben me gegevens ff opgeschreven en hebben het serienummer van mijn FIFA 2003 CD!! Ze nemen contact op zodra ze weten wat er psies aan het handje is!!! Kreeg ook te horen dat er inmiddels door meer mensen gebeld was over hetzelfde probleem!!! Ik heb de game ondertussen op 5 XBOXEN geprobeerd en op allemaal hetzelfde resultaat, vroeg of laat kapt ie er gewoon mee!!! Ze gaan nu dus kijken of er misschien een fout tijdens het perssen van de CD is opgetreden!!!! Jullie horen het wel als ik meer weer, laat ondertussen ff weten als jullie ook gebeld hebben!!!! Grtz