ik zit dus met een probleem met mijn geluid. mijne pc zegt dat ik geen geluidskaart heb of geinstalleert heb maar voor dat ik mijn pc geformateerd had ging dat wel. en ik heb gewoon windows 98 erop gezet met de orginele cd dus??????????????????? en kan hier door geen filmkes meer zien en al
ik moest vroeger bij windows 98 eerst de software van de geluid installeren anders pakte die hem niet
Als je de pc in een keer hebt gekocht neem ik aan dat er een cd bijzat. Duw die in je cd-speler en ik neem aan dat er ergens een map met besturingsprogramma's of drivers ofzo zit. Als het goed is zit er iets over geluid tussen en die moet je installeren.
kand dat aan het moederbord ligge ik het een soltek moederbord??? want ik heb denk niet echt een apparte geluidskaart wel een 3dkaart
als het voordat je formateerde wel werkte, kan dat niet aan je moederbord liggen, als je gewoon weer dezelfde windows erop hebt gezet, kan het er eigenlijk alleen maar aan liggen dat je geen drivers ervoor hebt geinstalleerd, en de drivers zitten gewoonlijk op een cd'tje die je bij de aankoop van je geluidskaart hebt gekregen, zoeken dus
...en drivers zijn ook altijd te downloaden op www.microsoft.com of de site van de fabrikant van je geluidskaart (of moederbord, als je een geïntegreerde geluidskaart hebt).