Heb he nu nog nut om een PS2 te kopen en me XBox te verkopen?!?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mastapiece, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mastapiece

mastapiece Guest

Mening+onderbouwing pls :)
    Latra!

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Beetje vreemd vragen naar meningen, misschien handig om zelf even het eea aan voorkeuren te geven, waarom wil je zelf je Xbox verkopen en wat trekt je aan tot de PS2?

Deze gaat sowieso 1 stapje omhoog, naar het discussie gedeelte.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou dat niet doen,
    omdat de PS2 toch al een aantal jaartjes oud is en dus verouderd (duh :))

4. mastapiece

mastapiece Guest

oh sorry, maar ik wil misschien me xbox verkopen omdat het spellenaanbod op de PS 2 vele malen groter is en ik van veel mensen hoor dat van veel spellen de gameplay beter is dan op de xbox (waar de gameplay meestal tenkoste gaat van de graphics)...dus ja..vandaar eigelijk

/offtopic

is hotmail bij jullie vandaag ook zo rete langzaam>?!?!

5. xforz

xforz Guest

Hoor je zeker van ps2 owners? maare waarom probeer je het niet gewoon uit bij een vriend ofzo..

6. mastapiece

mastapiece Guest

Ja, k heb niet zoveel vrienden met een PS2....1 eigelijk, maar die spreek ik niet zo vaak meer...ik zal toch es ff gaan kijken bij die knakker

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet zeker weet hoe je de PS2 vind en tevreden over je Xbox bent zou ik het niet doen, dan zou je wel eens een miskoop kunnen maken. Maar als de games op de PS2 je meer aan spreken dan de games op de Xbox zou je het wel kunnen doen. Persoonlijk vind ik dat er geen goeie games meer op de PS2 komen.(GTA 4 is nog niet aangekondigt, toch?)

8. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
  9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet uitgaan van je eigen mening. ik wil hier nu niet de fanboy uithangen, maar het is nogal simpel om te zeggen dat een console beter is omdat die slechtere graphics heeft of een groter spellen-aanbod heeft.

10. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Maak gewoon een lijstje voorjezelf van je 10 meest gewilde titels die dit jaar uitgaan komen.

is daarvan het meerendeel voor de ps2, dan haal je die :)
    is daarvan 't meerendeel voor de x-bxo dan hou je toch je x-box ?

btw het spellen aanbod van de x-box komt nu net echt op gang... dus zou 't neit de beste periode zijn 'm om te ruilen :) ik kijk persoonlijk erg uit naar maart!! en natuurlijk de winter maanden

succes met je beslissing

11. mastapiece

mastapiece Guest

ja, ik gaat denk k me xbox toch maar houden..want als k denk aan:

+ fable
    + xbox live
    +etc etc..

nahhh, ik ben nu al me spellen aan het verkopen die ik OF uitgespeeld heb, OF teveel heb gespeeld en ik ga een nieuwe start maken met games die k ga kopen.

K ga vanaf nu alleen nog maar spellen kopen die ik ECHT wil hebben, op die manier krijg je nooit genoeg van je xbox:D

Thx voor jullie reacties, WouteR je mag hem van mij part dichtgooien, of er een mooie discussie van maken waarin ikzelf ook nog wel vaak zou reageren denk.

Gasten, doe het rustig aan vanavond..niet teveel chica's regelen (ik weet nu al dat ik ga scoren..drank kan je veel profijt opleveren:p) en niet teveel zuipen en onthou:

Drink met maten, geen glazen maar vaten!!!

Groetn en tot de volgende keer ;)

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Oeeehhh nu er die kleine faq van halo 2 uit is gekomen waarin gezegd word dat je vliegende voertuigen kan gaan gebruiken in multiplayer word het zeker een vette game en xbox only dus ik zou hem nog even houden. Hoewel ik wel denk dat het langer gaat duren voordat hij uitkomt dan november omdat ze nu al zeggen it´s done when it´s done en bungie geeft geen release date.

13. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Persoonlijk vind ik de PS2 geen goede console als je het vergelijkt met de andere twee. Hij is al een paar jaartjes ouder dan de laatste twee. Ik vind dat het beeld van de PS2 wazig is en kartelig. Ook vind ik dat er geen leuke spellen op zijn. De enige spellen die mij aanspreken zijn GT3, GTA vice city. De rest lijkt me geen bagger aan. Ik heb ook een PS2 en ik heb vele miskopen gemaakt met spellen. Ik koop nu geen spellen meer (alleen GTA vice City). Met de XBOX heb ik ook veel langer plezier van een spel. Ik weet niet waar het aan ligt. Op GTA ben ik na een week al uitgekeken en HALO speel ik na één jaar nog steeds.

Ik zou gewoon je XBOX houden, en als de PS3 uitkomt zou ik die kopen. (Of een XBOX NEXT). Maar zeker geen PS2 (nu niet meer!!!). En luister niet naar die mannetjes die steeds zeggen: XBOX SUCKS!! want ik ken mensen die zeggen SPLINTER CELL IS GEEN REED AAN!! en als hij op de PS2 komt: FUCK WAT IS SPLINTER CELL COOL!!

met vriendelijke groet,

Bill Gates
    PS2 hater

Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2003
  14. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    neem van mij aan ik ben een multie gamer ik heb alle consoles en ik vind toch dat de xbox een stuk beter is dan de ps2 waar om grapics super games goede exclusive games en jah ONLINE!! gaa jij maar online met je ps2 is a duur om dat je ene modem moet koopen kost je 49€ dan moet je ook nog van gamespy gebruik maaken ;) is ook all weer een stuk minder en je kan de ps2 niet aan zetten en dan Online gaan en wachte tot dat je matie online is en jouw uit nodicht
    de xbox kan dat wel bijvoorbeeld
    ik kan me xbox ana zetten en dan kan mirik "als die dat wild" mij online oproepen dat een potje NFL or unreal of HALO2 in de toekomst !! tjah en je kan voice chat uit voeren met voice masking iets was de ps2 niet zal krijgen :cool: dus de keuze is magelijk gemaakt
    o jah nog 1 ding de ps2 is veel duurder
    ps2 kost je 250€ geen games netwerk adapter en modem 39-49€
    memory card 40€ harddisk tussen de 200 en 250€ voor die gaare FF11 ;) nouw reken dat uit en je kan een behoorlijke zak met cente betaalen of je kan een heele hoop xbox games voor koopen ;) of 2 xbox een voor de huis kamer 1 voor de slaap kamer}:]

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    xou t nie doen... de PS2 is verouderd en er komen steeds meer gamez naar de xbox ik raad je dan ook aan om dit niet te doen of gewoon een ps2 erbij te kopen...

16. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van RPG's houd moet je gewoon een PS2 hebben, dat is echt een paradijs voor RPG'ers, nu en zeker komend jaar:
    - Star Ocean 3
    - Xenosaga
    - Final Fantasy X, X-I, XI, XII
    - Dark Cloud 1 maar vooral 2 (!)
    - Breath of Fire V
    - Suikoden III
    - Kingdom Hearts
    alle PSOne RPG's...

Teveel om op te noemen, en dan heb ik het echt over de hele goede. Alleen al met deze spellen ben je twee jaar bezig...

Tja, ikzelf hou van het genre, dus heb ik een PS2 staan.
    Ben trouwens nu bezig met Skies of Arcadia voor de Dreamcast, ook zo'n superspel!

17. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ikzelf zou t nie doen, sparen en dan kopen kan wel...

18. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    eerder een xbox dan ps2

Ìk zou zelf zeker eerder een xbox kiezen, ik heb zelf een ps 1 en een xbox maar mijn vrienden hebben meestal een Gamecube of een ps2.

Het verschil tussen de xbox en ps2 is hoe lang ze bestaan. De ps2 heeft veel meer spellen en maakt veel reclame. Xbox's zijn tijd moet nog komen, later zullen alle mensen die een ps2 hebben tog overwegen om een xbox te komen want ik weet cker dat er binnen 3 jaar ps3 uitkomt. xbox is veel beter voorbereid op de toekomst

Zo, kep veel gezeikt maar het is echt niet de moeite waard om je xbox te verkopen voor een ps2. als xbox live enz uitkomen in nederland zal je er anders over denken:confused:

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    zelf zou ik (als ik een xbox had) nooit m'n xbox inruilen tegen een ps2.. en nee, het is niet nuttig..

20. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Als je genoeg geld hebt zou ik er een PS2 bij kopen en anders zou ik het zeker doen. Je krijgt ineens een paar honderd titels meer die je kan spelen als je het doet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina