[XOne] Heb hulp nodig, krijg geen antwoord in sticky :|

Discussie in 'Games' gestart door Jarno120, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jarno120

Jarno120 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Mijn 360 staat dus in de woonkamer met mijn tv, maar ik wil dit niet meer dus ben ik van plan hem op mijn slaapkamer te zetten. Maar het probleem is, mijn modem staat onder in de woonkamer. En ik kan geen kabel trekken naar boven... Nou was ik me dus het bedenken dat te doen met draadloos, maar wat heb ik daar precies voor nodig en hoe ga ik dat regelen?.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als je modem draadloos internet ondersteunt, hoef je alleen zo'n wireless adapter te kopen. Een receiver die je achterop je xbox 360 klikt. Volgens mij had je dit best in een ander topic kunnen vragen, en als je daar geen antwoordt kreeg gewoon even geduldig wachten. :)

3. Jarno120

Jarno120 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik zien of mijn modem draadloos internet ondersteunt?

Ik wacht al ong 5 dagen, langer ga ik echt niet wachten hoor.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gekopieerd uit dit topic, met dank aan Fardo:
    Klik voor topic

Draadloze router gebruiken

Een wireless router is de duurste oplossing. Deze oplossing gebruik je als je een grote afstand wilt overbruggen en geen ethernet kabels wilt gebruiken. Als je straks video's wilt streamen met behulp van Windows XP Media Center heb je een stabiel netwerk nodig. Microsoft vermeld dat je dan naast 802.11G ook 802.11A moet hebben draaien (je hebt dan dus een router 802.11 G+A nodig). De Wireless network adapter van de Xbox 360 ondersteund zowel G als A. B word niet meer ondersteund, omdat deze verbinding instabiel is

Wat heb je nodig?

• Wireless Router
    • Wireless Bridge of Wireles adapter
    • WEP of WPA gegevens van je netwerk
    Wat moet je doen?

1. Ga naar je pc configuratie scherm
    2. Daar zie je Wirelessnetwerk configureren (Wireless Connect now) (groene golfjes)
    3. Druk op deze knop ...
    4. Maak een bootdisk (kopier deze naar je USB device .. mp3 speler)
    5. Connecteer deze bootdisk aan je xbox 360
    6. Ga naar setup van je xbox 360
    7. selecteer connect now!
    8. Je wirelles netwerk is nu goed opgezet (je WPA of WEP key word gelijk goed gezet ... geen tik fouten meer!!)

Of probeer dit:
    1. Op je pc ga je administratie of confuguratie pagina van je wireless router. (zie de handleiding)
    2. Scrhijf de gegevens van je wireless netwerk op (SSID), channel, en de security key (WEP key of WPA)
    3. Voor je de connectie gaat aanmaken. controleer dat er geen disk in de lade zit.
    4. Schakel je Xbox 360 uit.
    5. Connecteer de wireless adapter of bridge:
    6. Schakel de xbxo 360 aan en eventueel ook de wireless bridge
    7. Op de System Blade, selecteer Network Settings.
    8. Klik op Windows Connect
    9. Selecteer Edit Settings.
    10. Op de Basic Settings tab, selecteer Wireless Mode
    11. Is je wireless network name (SSID) op het scherm te zien? * Ja, selecteer deze. Anders je de handleiding van je router raadplegen. De SSID naam word dan niet uitgezonden (Broadcast).
    12. Asl je netwerk beveiligd is met met een WEP key of WPA password. Ga dan naar de wireless security setting en vul de gegevens in
    13. Test Xbox Live.
    14. Als je de melding krijgt Xbox Live Connected is het gelukt!
    Zijn er problemen?

Noteer de foutmelding. Druk op Y. Noteer de waardes druk op A en noteer de andere waardes. Post deze gegevens in het forum. Verder geeft een router connectie weinig problemen. Met een draadloos netwerk kunnen ook de antennes verkeerd afgesteld zijn. Controleer of je niet te veel packet loss hebt.

Ik zie dat je in dat topic al had gereageert, maar hiermee moet het toch lukken?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Zie antwoord in sticky ... het is niet de bedoeling om als je niet direct een antwoord krijgt een nieuwe thread te openen ..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina