Ik heb gehoord dat er xboxxen zijn die een 10 gb harde schijf hebben, Ik heb nu 2 cd´s op me harde schijf en saves van halo, tony hawk 3 en doa3 en nog steeds zegt ie 50000 van de 50000 blocks vrij. Heb ik nu een 10 gb harde schijf ofzo omdat ie zegt dat nog alle blocks vrij zijn? En die saves van halo zijn echt groot 917 blocks per save.
Ten eerste, er staat toch duidelijk 50.000+, wat zou duiden op meer dan 50.000 blocks. Het kan zijn dat je een 10gb HD heb, maar er wordt maar max. 8gb van gebruikt. Waarom sommigen een 10gb hebben, en anderen een 8gb HD moet je niet aan mij vragen, ben dat namelijk weer vergeten .
Waarom 50.000+ neer zetten als je net zo makkelijk daar bv 90.000 zou kunnen neerzetten. Wat ik me afvroeg was of iemand anders dit ook heeft?
1. De HDD is verdeelt in 4 partities. 1 Partitie wordt gebruikt voor saves en sound geloofk (weetniet zeker hoor) de andere 3 voor andere dingen (soort RAM geheugen ook). en ik vind het idd ook vreemd dat 50.000+ blocks, ik heb er nu 3 cds op staan, Die heet die ookweer OPG RAMIN heeft 1000 minuten aan muziek eropstaan, misschien dat die zo nog ff langskomt
er kan 73 uur muziek op je harde schijf maar dan kan er ook echt niks anders bij overigens wordt de snelheid van de xbox niet beinvloed bij een volle harde schijf.
8 mb is 500 blocks dus 1 mb is 62,5 blocks dus 8 gb is dus 500.000 blocks als jij 10 gb hebt 625.000 blocks rekenen zuigt
hoor ik iemand daar me naam zeggen hehehh je kan veel muziek er op rippen als het klop dat er 2Gb over is kan je 7200 Minuuten rippen op je xbox das veel ik heb nu weer ff weer 3cd geript dat is zo een 24cd op me xbox ik wil er zo een 40op doe ff kijken wat die aan geeft en anders gaa ik er gewoon 90 er op rippen voor wie mij online wil zien rippen moet ff kijken op http://ramins.cjb.net