ik heb Halo 2 gekocht voor mijn xbox 360 maar hij zegt dat ik een hard drive nodig heb ik heb net me geld uitgegeven aan een spel dat ik niet kan spelen (en wat een spel!\o/) dus ik op internet kijken hoe duur zoon ding is..... natuurlijk zou microsoft zichzelf niet zijn als zoon ding op zijn minst geen €100 zou kosten ik heb ook nog gen xbox live dus denk ik van wrrm koop ik die niet eerst dan heb ik wat te doen ik heb: Dead Rising Saints Row Perfect Dark Zero Dead or Alive 4 maar heb je ook een hard drive nodig als je xbox live wil spelen? want dan kan ik net zo goed eerst een hard drive kopen
nee, niet persee. maar je zit wel heel gelimiteerd met je opslag mogelijkheden, id ebeperken zich tot nul sommige games vereisen wel een hd-drive maar die vraagt hij dan al als je de game opstart. als je geen HD-Drive wil betalen zouik toch adviseren voor een memory stickje
Tja, een Harde Schijf is wel zo handig. Ik bedoel, je kan dan Demo's, trailers, Arcade games etc. downloaden En zo'n 256 of 512 MB geheugenstickje kan je ook weinig opdoen, dus ja. Koop beter een Harde Schijf
Een gewoon USB-stickje werkt niet, dan moet je een speciale Xbox 360 Memory-card van Microsoft kopen. Even zodat er geen verwarring ontstaat .
Ja, dat bedoel ik Maargoed, het is nu wel duidelijk dat een Xbox 360 zonder Harde Schijf net zo incompleet is als een PS3 zonder Blu-Ray.. Conclusie = Neem een harde schijf
Ja, wat Fardo al eerder zei, Halo 2 is dus eigenlijk een 'oud' XBox spel en daarvoor heb je een programma nodig om dat te kunnen spelen op je 360 en dat programma moet je dus downloaden via XBox Live, maar ja, dat moet dus op een HDD worden opgeslagen... Dus ja, je hebt die HDD echt nodig om Halo 2 te spelen... Sommige games vereisen een HDD, Oblivion heeft er bijvoorbeeld eentje nodig, anders kan je het spel simpelweg niet spelen.
ja zie het als een computer zonder HD maar een xbox met xboxlive is zoveel vetter, dus je moet gewoon een HD ik zag er net bij de xbazar 1 te koop staan http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109066 laagste bod was 36incl
even voor de duidelijkheid als je een hard drive heb moet je daarna niet een emulator downloaden via xbox live om xbox games te spelen? dan ik better eerst live halen om G.R.A.W. te spelen
Nee. Die emulator heb je al. Hoef je niet te downloaden. Als je een harde schijf hebt kan je gelijk xbox1 spellen spelen.
harde schijf heb je later ook nodig als je films wilt streamen. DLC kan je amper kwijt, dus geen demo's etc. Btw 20 GB schijf is wel genoeg.
Niet helemaal, want je moet voor sommige oude games nog updates downloaden voordat die werken. Maar dat kan je ook al doen met Xbox Live Silver.
Harde schijf is een vereiste. Zonder harde schijf is een 360 zielloos. Vind het ook belachelijk dat Microsoft uberhaupt ooit met een Core pack heeft durven aankomen. En dan ook nog met de mooie praat op de achterkant van de doos; "bepaal je eigen tempo, breid je Xbox 360 naar eigen wensen uit," of zo iets dergelijks. "Preposterous" om het zo maar te verwoorden. Morgen dus gewoon meteen die 20 gb (of 120, wat jij wil) aanschaffen.
ik neem aan dat ik met die van 20 gb wel ff vooruit kan anders kan ik van me verjaadag geld nog een 120gb kopen en dan gewoon die van 20gb verkopen en met die van 120 gb heb ik genoeg voor elke game (elk spel is zoon 4mb dus 100 games is 400 mb heb ik nog kapot veel ruimte, dus denk ik dat ik toch maar die van 20gb neem nu ik het zo uitreken heb je aan die van 20gb meer dan zat ik neem aan dat die filmpjes demo enso niet meer dan 500mb kunne zijn dus dat zit wel snor
Gemiddelde demo's zijn rond de 1gb maar ik denk niet dat je tekort zal komen met 20GB tenminste ik heb geen 20 demo's erop staan, hoogstens 4/5 die ik een tijdje speel en dan later weer verwijder.
Als je op live speelt download je soms ook voor games mappacks. deze zijn toch een paar honder mb. Daarnaast heb je arcade games. Als je die download nemen ze ook rond de 45 mb in beslag. En zo zijn er wel meer dingen. Maar 20 Gb is genoeg.
Misschien een hele domme vraag, maar doe het toch maar... Stel je hebt een Premium die kuren heeft , en je kan voor weinig een Core system kopen Kan je dan je Harddrive overzetten op dat Core system, of werkt het zo niet? Alvast bedankt voor de info