Heb jij reeds het formulier over de 2 extra games en de controller gedownload en opgestuurd ?? Welke Games heb je gekozen ?? Vind je niet dat je één van de spelen te voorbarig hebt gekocht ?
Ja ja, die heb ik afgelopen zondag op de bus gedaan. Ik heb de volgende twee games gevraagd: 1. NBA Inside Drive 2. Amped Ik wou zeer binnenkort een basketbalspel kopen (eigenlijk EA NBA Live 2002), maar NBA Inside Drive zal ook zeker voldoen. Amped wou ik bij de launch eigenlijk al, maar om meteen 5 games te hebben vond ik te gek... Ik ben zeker tevreden met de games!!! De spellen die ik al heb: Halo, THPS3, DOA3 en PGR
Nee hoor, ik wacht nog even dat ze de site en het formulier hebben aangepast. Op de site staat dat ik vanaf 26 april 2002 even naar die pagina moest kijken voor de lijst van games. Dus ik wacht even en kijk of er misschien leuke bijkomen. Dat is het probleem met sommige mensen, geduld. Tot 1 juli heb je de tijd, als je nou even wacht misschien worden er meer spellen bijgevoegd.
ja ponkx dat dacht ik ook, maar dat staat niet meer in het engelse gedeelte: www.xbox.com/uk en dat is toch dezelfde lijst, hmm
nou ik heb het gewoon gelijk opgestuurd op 26 april want ik wil ze zo snel mogelijk krijge. ik heb bloodwake en project gotham maar gekozen. btw weet iemand nog wanneer je de controller+ die spelletjes krijgt binnen 1 week of 2?
Als ik mijn pakket ontvangen heb verwittig ik wel even, dan kunnen we even vergelijken of ze bij MS (voor mij in België/Gent) staan te springen om alles zo snel mogelijk te versturen.
ja, heb ikal opgestuurd, en heb RSC en amped besteld, en nee ik vind dat ik niks te voorbarig gekocht heb.
ja ik heb hem ook meteen de 26e opgestuurd en ik heb Azurik en Fusion Frenzy gekozen. wel jammer dat het zo'n kleine lijst was ik had alle spellen al op deze na dan
Ik neem iig munch, maar ik twijfel nog tussen fuzion frenzy en blood wake de rest vind ik nix of heb ik al
Oddworld: Munch Oddesey en PGR Iemand op GoT had MS in Gouda meerdere malen gebeld en die zeiden dat het waarschijnlijk een week gaat duren voordat je die games hebt. Zie ze vanzelf wel voorbij komen, jammer dat er zo streng gecontroleerd wordt en ik die pakjes niet kan meenemen