Heb je ook wel eens dat je denkt: F*CK!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Head Ninja, 5 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Wie heeft wel eens dat ie in een game een hele mooie ronde rijd (bijvoorbeeld) op een moeilijke lange baan, zonder fouten en dan op het laatste moment nog van de baan raakt, nou ik wel, ik had mooi even 10 ronden gereden op Nurburgring in Forza Motorsport non-stop (wel af en toe even mn bezwete handen afvegen natuurlijk, en dat soort dingen), wat me zon 80 min. ong koste (denk ik). Ik was met mn laatste ronde bezig en had een vrij snele bocht voor me liggen, vlak voor die tweede grijze bocht (vage bocht), ik denk ik neem hem volgas zoals ik de rest van die negen rondes had gedaan. En dan gaat die *&)%$#@#$ auto van de baan. Het is dan ook wel niet raar dat mn controller nu bij de buren licht, mn xbox in het plafond hangt en mn tv door de voorruit van onze auto. Maar wie heeft ook wel zoiets, dat je bijwijze van je zusje voor @#%^* uitscheld als ze vraagt of je wat drinken wil. Zeg het dan hier. Niet alleen voor race games natuurlijk. |:-
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ook vooral bij race games. Project Gotham Racing 2. Ik rij een Cone-Challenge heel goed op platinum laatste ronden alles aan elkaar gelinkt de laatste bocht rijdt ik een pilonnetje omver. F*CK! Daarna nog 30 keer proberen en dan lukt het nooit.

    Ook op de Nurburgring met Project Gotham Racing 2 rij je 2e kan je bijna iemand inhalen beukt ie je zo irritant dat je de grindbak in vliegt en als gevolg dat je laatste komt te staan.

    De Time-Challenges ook. Haal je de race net niet op een paar honderdste van een seconden na. Dan denk je ook F*CK! vooral als het een langere baan hebt.

    Voor de rest bij Splinter Cell ik heb de game net een week ofzo. En het alarm gaat steeds af omdat je gezien word door een camera. Ik schiet alle lichten uit enzo sluip naar in de kamer word ik weer gezien. Ik moet steeds helemaal terug lopen in het eerste level omdat ik die camera had overgeslagen. Nu zoek ik het niet meer om te spelen want het duurd lang om weer een keer te doen en ik haal het waarschijnlijk dan ook niet. Daar had ik ook F*CK! momenten :9
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er zo geen topic bij welke game vloek je het meest ofzo iets(is ongeveer hetzelfde als deze topic)? Maarja maakt niet uit.
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    HALO 2 !!!!

    Echt allemaal tering cheaters, en als er is géén cheaters zjin, dan winnen de anderen door dat ze host hebben :mad:
     
  5. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu al een week bezig om 1 challenge goud te halen met GTA SA.
    Dat je een rondje moet vliegen en dan landen. Ik wordt er helemaal gek van. Op 1 sec na heb ik die hunter voor mijn deur staan, maar het wil maar niet lukken!. (Die andere waren echt piece of cake btw)

    En dan denk ik wel meer dingen dan fuck. Meestal begint mijn scheldpartij daarmee dat dan weer wel.
     
  6. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn baalmomenten op de Nurnbergring bestaan voornamelijk uit het inhalen. Echt moeilijk op die baan. Heb je nog zo'n mafketel in het XBM die beweerd dat de baan te breed is. Die gast weet dus echt helemaal niets van speelbaarheid.

    En schelden doe ik veel met een potje SCII tegen een vriend. Dat heeft geen verklaring nodig lijkt me :).
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn baalmoment was toen ik sneller was dan de ghost van de 1e tijd op tokyo circuit, en ik moest nog 1 bocht en toen belde een collega op waardoor ik mijn concentratie verloor en in de muur botste. Tijd daarna wel wat verbeterd maar zo goed ging het niet meer :mad:
     
  8. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, eigenlijk Ninja Gaiden.
    Ik heb nooit met een baas zoveel moeite gehad als met de twee wormen :eek:
    Na zoveel keer proberen begint het me te lukken en krijg ik eindelijk, met zelf nog maar een klein beetje leven, beide wormen op 1cm en 1mm leven!!! Waarop ik geraakt word en... NEEEEEEE :p
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    die is cker kut, daar heb ik heel lang over gedaan om em ook maar op brons of whatever te halen.. ik gooi niet zo snel met controllers, maar schelden gaat dan redelijk makkelijk :cool:
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Met halo2 :'-( (altijd mijn teamgenoten als ik in mijn eentje speel :'-()

    Met capture the flag
    heb je zo die vlag stap je in die auto ( waar niemand staat kan zo weg rijden) komt de tegenstander aan met een smg
    moet de bestuurder weer persee iemand killen en dan gaat die dood :mad: (we konden gewoon al 3 jaar weg rijden :mad:
    En dan wordt je zelf ook weer kapot geknald
    en dan denk je F*UCK, &*&$*#$ en #$%^@!%& :p

    en die rot cheaters daar :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  11. Mad Jack

    Mad Jack Dit is Snuk trouwens

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd met Forza timetrials rijden kan HEEL frustrerend zijn!! :mad: Verder frustreerde pro evo 4 mij vroeger ook wel wanneer je voorstond en die gasten in de laatste minuut quitten, levert je nu gelukkig winst op :)
     
  12. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    iedere keer als ene bizarrelink in mijn lobby komt joine.
     
  13. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil me nou niet voor doen als een moderator maar hier is een thead die over precies hetzelfde gaat, maar bij racegames heb ik dat vooral als het niet wilt lukken om mijn tijd te verbeteren of als de auto moeilijk doet
     
  14. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar deze topic gaat toch niet perse over spellen?? kan toch ook iets over ons dagelijks dingen zijn.
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic staat in het xbox games forum dus gaat WEL over games :).
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, bij die race in Conker: Live and Reloaded.. Als je na twee mannetjes verslagen hebt opeens een andere bocht moet maken, onvoorbereid en je dus tegen het hek aanknalt :mad: en dat dat dan weer veranderd na dat derde mannetje.. of dat je als je bijna klaar bent tegen de dinosaurus aanknalt :p
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Met PGR 2, bij de conechallange. Wil je nog net ff voor de finish een slip maken voor nog wat kudos, raak je de wand. Nou de controller lag ook bij de buren :p

    Och en zo heb je nog wel meerdere momenten :+
     
  18. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies het zelfde!!! Bizarre Creations please haal de cone challenge uit PGR3!!!

    En Halo 2 Big team battle, zijn er maar een paar die echt snappen wat ctf is? (Voor de duidelijk heid: CTF staat voor Capture the Flag, het is de bedoeling om de vlag van de vijandige basis te stellen en naar je eigen basis te brengen!!! En niet doen of het Slayer is!!!) Er helpt dan niemand mee en denk je ook van: SH!T:mad:
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bij mij zijn het de momenten dat je allerlei moeilijke dingen goed doet (bv. lastige bochten, moeilijke poppetjes killen, bepaalde stunt, etc) en dat het vervolgens door iets simpels fout gaat. Van die dingen die je normaal automatisch goed doet en in één keer gaat het fout.

    Zo heb ik 2 weken terug nog mijn controller dus letterlijk kapot gegooid.
     
  20. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ohw ja......, achja, 2 voor de prijs van 1
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina