1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 29 nov 2005.

?

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

  1. Ja, ik had een pre-order kit

    52,6%
  2. Ja, ik had hem gereserveerd

    11,5%
  3. Ja, ik heb het premium pack op 2 december te pakken gekregen zonder reservering

    5,1%
  4. Ja, maar ik heb wel een core system moeten kopen

    3,5%
  5. Nee, er was wel nog een core pakket beschikbaar maar die wil ik niet

    11,9%
  6. Nee, er was geen enkele xbox meer beschikbaar

    15,4%
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit onderwerp gaat vrijdag open.

    Even een enquete om te kijken hoe het nou zit met de hoeveelheid 360's hier en of er nou echt een flink tekort aan is.. Brandts heeft me gevraagd om een poll te starten, dus bij deze.

    Hij blijft nog even dicht, omdat dit voor de lauch geldt.. :)
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Open.

    Media markt was geen succes vanochtend... :mad:


    goffer.. :mad:
     
  3. gangsta xbox

    gangsta xbox xbox will never die

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een tijdje weg geweest van xbw maar sinds de 360 in de lucht hangt ben ik weer wat rond aan het neuzen nou... ik had dus mijn xbox 360 gereserveerd bij lokale game's boer,, hij vertelde mij dat ik net te laat was met reserveren nou gaat dus net de telefoon ik helemala gelukkig verteld hij me dat hij een core system binnen hefet gekregen|:- :'-( naja dat zag ik dus niet zo zitten.. dat word dus wachten op de volgende lading
     
  4. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Intertoys Schiedam met een pre-order kit gekocht. Andere reserveringen (Bart Smit, Music Store en naderhand nog Intertoys) allemaal geen geluk.

    Intertoys had gister alleen een paar core's gekregen voor de vrije verkoop.
     
  5. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg me bestelling morge pas binne omdat ik zo slim was om mn bestelling om te zetten van onder rembours naar vooruitbetaling......heb betaald maarja scheelt weer 1 dag....
     
  6. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles binnen via een preorder kit... De Gameshop in Den Haag had alles perfect geregeld... :)
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem!!! zojuist geinstalleerd en zit alweer op live:D:D:D:D
     
  8. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet naar 3 winkels geweest er waren nog core systems maar die moet ik niet hebben. Maar in de FRS hebben ze mij een gereserveerd voor morgen dus, 1 dagje wachten is zo erg niet.
     
  9. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij de deur te wachten!!! bij bol.com stond verzonden!! dus het is nu nog afwachten.. zucht Maar ik krijg hem in iedergeval wel!!!_O_ weet alleen niet hoe laat!
     
  10. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds gisterenavond up- and running.... :)
     
  11. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu staat er alleen bij pgr3 word verwerkt!.. Heb ik de 360 straks maar geen spel!..|:- Maargoed daar kan ik wel aan komen denk ik!_0/ O-)
     
  12. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    pff bij dixons zag ik de laatste 2 premiums voor me neus gaan cores waren er nog wel, bij bartsmit was er alleen voor de preoderkitjes genoeg, intertoys had helemaal niks binnen gekregen en bij mediamarkt waren er alleen nog cores, de harde schijf kost daar 19,95. Het is dat de core lelijk is(vooral als je een faceplate gaat gebruiken) en de hdav-kabel nergens te vinden is anders zou het een optie geweest zijn. Microsoft heeft deze ze launch echt heel goed geregeld petje af, ik vond het altijd kut dat je bij sony en nintendo paar maanden moest wachten tot ie hier kwam maar met dit soort tafferelen begrijp je het helemaal.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Die 20 gig hdd voor 19.95?
     
  14. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    *Repost:
    Wel godver de godver de godver...:mad:

    Gister middag ik bellen naar alle winkels waar ze eventueel nog x360 Premium pacs los in de verkoop hadden. Elke winkel verkocht mij nee, tot ik de Free Record Shop hier in Houten belde. Hier kregen ze 1 los Premium pack binnen, maar dan moest ik er vroeg bij zijn er hadden al een boel mensen voor gebeld die s'pchtends voor de winkel open ging er heen zouden komen.

    Ik hebt samen met mijn broer (Falcon NL) overlegd wat we zouden doen, wachten tot eind december of morgen vroeg er heen. Dat was snel beslist, morgen om 7.30 voor de FRS.

    Vanochtend, samen stonden we om 7.20 voor de FRS. Gelukkig stond er niemand voor de deur. Rond 8.15 kwam er een koerier een paketje afleveren of wij daar op wouden passen want hij moest weer weg. De koerier vertelden ons dat de filiaal manager (?) snel zou komen, nog steeds stonden wij alleen voor de winkel.
    Om 8.45 kregen wij uiteindelijk meer mensen die voor de X360 kwam er een moeder die voor haar zoon een gepreorderde xbox kwam ophalen. We hebben even leuk met haar staan kletsen tot de manager (?) kwam om de winkel binnen te gaan en het paketje van ons aanam. Nu komt het:
    Hij vroeg ons waar we voor kwamen, de x360 natuurlijk. Heb je hem gepreorderd want ik heb maar een losse x360 en dat is het Core pakket... HET WAT? vroeg ik zwaar verbaast. Ik heb er gister nog voor gebeld of jullie een los premium pakket hadden... Helaas ik kon wel het Core pakket met losse harde schijf en losse headset van hem kopen…

    Ik snel naar huis om naar de Makro infolijn te bellen of ze überhaupt nog ergens een x360. Nee sorry meneer er was echte stormloop op de x360 en de kans dat u die nog ergens vind is nihil.

    Wat nu, eerst even een dikke brief naar Hans van Breukhoven (niet dat ik daar iets van verwacht…) en dan wachten tot eind december en dan hopen dat ik de x360 als nog kan kopen.:mad: :mad:
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Keb em :)

    OMFG....welterusten allemaal...Vanaf nu duik ik onder
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    MM Zwolle, Xbox 360 Premium + PGR 3. (Had pre-order.)
    Wel jammer dat er geen Play & Charge kits waren.
     
  17. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    shit kan hem nog niet invullen:p
    wel heb ik net nog een wireless controller een play and charge kit en pgr 3 gekocht. de bart smit had alles achterliggen omdat ze toch geen 360 kregen.

    toen ik terug reed stond er een koeriersbusje voor me vol met dozen. ik meteen half tegen ze bumper aan om te kijken of ik een pakket met mijn naam erop zag:p
     
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    En???? :)
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    tja niets gezien natuurlijk waren een paar chinezen dozen. zal wel vuurwerk in hebben gezeten:p ach ja heb net een me wireless controller uitgepakt dat ding houd echt goed vast zeg. ik kan alleen straks niet gamen omdat ik 26 sneeen van die verpakking heb over gehouden:mad:
     

Deel Deze Pagina