Heb me reparatie terug?!?!?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DaNnAi, 9 jul 2002.

1. DaNnAi

DaNnAi WhO's Ya DaDDy ?!?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor hij is weer terug ( gister al, maar had ff geen tijd om wat te typen hier :D ), jammer dat het weekend ertussen zat.

DVD lade vervangen, en ja hoor de goodies????? Nee geen muts en/of cd-case maar 3 miezerige stickertjes ( beter iets dan niets ). Viel wel ff tegen.

Gelijk advanced scart gehaald, en een optisch ( tering duur ) kabeltje. Moet zeggen dat je wel degelijk verschil ziet in beeld kwaliteit.

Nu nog w88 op GP4 :D.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Myn mislukte controller is nu ergens in duitsland...hoop dat ze ff laten weten of hy aangekomen is enzo...of dat ik in ieder geval snel een goede controller terug heb...
    Ik heb hem donderdag opgestuurd...koste me 7 euro ofzo!!!
    maar ja...beter 7 euro kwyt dan een kut-controller...

3. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Define duur, ik moet 'm ook nog halen nl.

4. DaNnAi

DaNnAi WhO's Ya DaDDy ?!?!

Leuk Bevonden:
    0
    was rond de 20 euro kwijt voor dat kabeltje.

Maar nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de eerste de beste winkel binnen ben gelopen. ( Modern is duur :D)

5. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi DaNnAi!!

Ik heb met smart op jouw reactie gewacht!!! Waarom? Omdat die van precies dezelfde kuren vertoonde. Vandaag is ze voor de tweede operatie terug gekomen en ook ik kreeg deze keer wat stickertjes.....En ik maar denken dat dat was omdat ze al twee keer weggeweest was!!;)

Anyway: vraag is, dat volgens jou de dvd-speler vervangen is. HOE weet jij dat? Heb jij een begeleidende brief gekregen? Is er bij jou ook het plastic stickertje op de voorkant geplakt? Ik heb haar namelijk teruggekregen MET een stickertje (dit itt de vorige keer!), maar ZONDER begeleidende brief! Vandaar!

Laat even weten!! THANX!!!

Ik kan niet wachten tot ik eingelijk naar huis kan om te testen!!!!

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    wat was er dan precies mis met de dvd/speler by jullie?

7. cyberraiser

Leuk Bevonden:
    0
    kijk hier maar ff....

In het kort: problemen met het laden van een game, nadat de gameplay onderbroken is - bv einde level, game over etc.

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    PRECIES dat had ik ook, ook DVD lade vervangen. Ook begeleidende brief. Ook geen IJSMUTS VERDOMME !!!!!:mad: :mad: :mad:

9. cyberraiser

Leuk Bevonden:
    0
    Stijn, voor jou dezelfde vragen - behalve dan dat jij een begeleidende brief gekregen hebt:

Is er bij jou ook het plastic stickertje op de voorkant geplakt?

Ik krijg toch echt de indruk dat ik zowaar een nieuwe XBOX gekregen hebt!!! Ze ruikt ook heel nieuw!!! :+ Dát zou pas echte service zijn!!!
    :9

10. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien scheelde er meer aan van jouw dan alleen die dvdlade :)

11. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, geen stickertjes... Allen een kartonnenn doos met console en briefje. M'n (nieuwe) DVD lade gaat wel heel hard dicht, het hele schijfje verschuift ervan. Maar hij doet het perfect dus mij hoor je niet klagen. :D

Deel Deze Pagina