hey guys! heb daarnet online gespeeld met 5 anderen! was echt kewl! ping was echt vloeiend dus geen hapering shit. Alleen het stomste is dat je alleen pal tegen pal kan dus niet met ntsc. Maar ik heb met mijn broer en een andere NL tegen een Duister en een Sweed gespeeld! review van dit komt nog!
ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar steeds lukte het niet . ik weet niet wat het is maar het doett niet ik heb kabel en alles goed aangesloten en als we willen beginnen start gamespy een apart venster en verder gaat ie niet
sorry dat ik het vraag maar als je usb hub hebt, met welk kabeltjes moet je die dan met de computer, xbox en je modem verbinden.
Whahhaha, sorry, kan het niet laten.....je hebt tegen een Duister en een Sweed gespeeld? Wat zijn dat? Je bedoeld zeker niet een Duitser en een Zweed. Enneh, over die kabeltjes cashflow, check die thread over online gaan van Ramin, staat het duidelijk in.
ik heb op de 15e al online gespeeld, alleen nu moet ik ff een kabel naar me kamer leggen want met een mini TV en de box op een kleine computerkamer gamen is niet leuk