oke als ik met de nes wil spelen krijg ik eerst 10-20 minuten grijs beeld. ik blaas en maak hem schoon met de cleaning kit..... het werkt niet hoe kan dit....
100 euro? Man dat is echt veel te duur, daarvoor heb je een nieuwe psx. Ik zou toch maar als ik jou was een nieuwe NES kopen, of gewooon 10-20 minuten wachten.
He er is een wereld van verschil tussen een NES en een PSX. Een NES is van historische waarde en een PSX.....tja
nooit blazen!!!! Geeft roest en kortsluitingen. Maar inderdaad de NES is voor mij pure nostalgie, daar kan de psx niet tegen op.
Misschien moet je 'em ff een beurt geven bij een of andere elektronica shop... Ik zou hem nog wel ff houden, misschien is die over een bepaalde tijd wel geld waard... Bovendien staat het wel stoer: Kijk ik heb een NES!!!
Ik weet wel wie ik een beurt zou geven.. En dat is geen NES (En waarom 't bij een electronica shop moet :{ )
Daar neem ik alleen genoegen mee. Ontopic. Het is al een oud ding. Electronica verslijt nu eenmaal. Ik denk dat je het beste gewoon kunt wachten tot dat grijze scherm na 10 min. weg is.
mario 3 al the way, ik heb de nes nog, draait als een zonnetje, ik heb ook welleens een aanbod van 150 gulden gehad(ja toen was het nog guldens), dus ben ik nu een aantal jaar verder al.
ik heb mijn nesje ook ik doe er nix meer mee, hij ligt hier in een laatje te rotten. en ik ga hem ook niet verkopen