Hee, wat dingen over live !!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door KriLLin.Cq2, 22 nov 2003.

1. KriLLin.Cq2

KriLLin.Cq2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

ben nieuw en ik weet niet of dit al is behandeld.

Hoorde dat sony (van die speel station) meer online rechten heeft op gekocht dat dan microsoft.

hoe kom ik hierop simple NFS underground - geen online optie for the box , maar wel for the ps2.

hoorde dat een paar nieuwe games die nog uit moeten komen Tony hawk bvb, ook geen live ondersteuning krijgen.

buiten dat voor nog een jaartje gamen online mot je 60 eurtjes neer tellen ( AAAAARgggggg <--- zoals in de game XIII :D )

de sony boys leveren live for free........ heb bijna spijt dat ik dat ding van microsoft hebt gekocht is het niet dat the grafix die van sony verplet :D

Wie weet er meer hierin

Latezzzzzzzzz

Cq2

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    NFS Underground is volgens mij van EA en die leveren geeen Live games maaar ze zijn hier wel over aan het onderhandelen.
    over tony hawk weet ik niet

3. KriLLin.Cq2

KriLLin.Cq2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep spel is van EA en ik wist niet dat ze geen live deden :mad: jammer dat spel is kick@ss en zou gaan owning op live...mmm dan maar wachten tot thefast and de furious"game uit komt ergens volgend jaar , btw.. snelle replay man.. tnx

4. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen, voorlopig geen ea games met live funtie en da het bij de ps 2 gratis is ook nie helemaal waar want je moet voor sommige spellen extra betalen om online te spelen

5. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Maar je moet net zo goed betalen voor de MMORPG op de xbox kijk maar naar PSO

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En je moet toch modem kopen enzo? En voor de rest vind ik Live ook beter dan P2 online

7. 34^y_R75

34^y_R75 Since the 70's

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, Tony Hawk Underground kan je wel online spelen op de PS2 maar niet met de XBOX. Stond in de laatste PU :{

8. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht da je ook voor andere games zo moeten gaan betalen in de toekomst nie alleen voor MMORPG bij de ps 2 dan

9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als ik jou was zou ik gewoon een ps2 halen ;)

Snap eigenlijk niet waarom activision niet aan live doet.

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Te lui voor? :p

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    misschien heeft Activision nog niet in vertrouwen...

12. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Tja tis maar wat je gratis noemt. Je moet een adapter kopen en de online spellen kosten 5 tot 10 (!!) euro duurder als de normale ps2 spellen. Je bent met live dus veel goedkoper uit op de lange termijn. Verder is het zo dat spellen op de ps2 nu hun eigen netwerk opbouwen en daar zomaar geld voor kunnen vragen. Dit doen ze in het begin nog niet, maar reken er maar op dat dat komen gaat. EA heeft aangekondigd dat het volgend jaar al in Engeland geld gaat kosten. Maarliefst 3 pond per maand!! Verder zal EA genoodzaakt zijn óók op de xbox online te gaan omdat steeds meer mensen ea games laten staan voor vergelijkbare live titels. Bijv. Need for Speed Underground -----> Project Gotham Racing 2. Tja verder boeit het me niet of ze online gaan of niet, want er is geen een ea game die ik echt goed vindt.

En verder is LIVE veel beter uitgewerkt als PS2 Online. XSN doet daar nog een schepje bovenop!

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat je Xbox Live beter vind dan PlayStation Online moet je natuurlijk helemaal zelf weten en ik hoef er ook geen discussie over te gaan houden omdat dat me verder niets interesseerd, maar ga dan ook geen dingen zeggen die complete bullshit zijn. Die games zijn namelijk helemaal niet duurder dan normale PS2 games. :{

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Prijzen zijn gewoon hetzelfde ja.

Enigste tip dat ik kan geven voor mensen die alle games online willen kunnen spelen... Koop naast je Xbox nog een Playstation 2 en een Nintendo GameCube. Heb je nergens meer gezeik mee en alles wat uitkomt kan je in principe kopen. Elke console heeft zijn/haar juweeltjes. :)

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wil je meer dan alleen online gamen neem dan gewoon Live.. Brengt veel meer service met zich mee, biedt veel meer mogelijkheden, ook voor de online gameplay..

Wil je gewoon je console games tegen iemand spelen, zoals je ze speelt met een maat.. Neem dan de ps2 of whatever.. Maar ik vind het geen goede online experience, simpel omdat het minder is dan op de PC.. En mijn maatstaaf is toch wel online gaming op de PC..

16. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    dat is wel net zo slim ja

17. Mart

Mart Flexibel

Leuk Bevonden:
    0
    Gamecube online zijn haast geen spellen voor. Bij xbox en ps2 wel alleen ps2 is gratis. Ik vind alleen dat er bij xbox al wat betere spellen tussen zitten.

Laatst bewerkt: 22 nov 2003
  18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Daarbij komt dat xbox véél meer spellen heeft die online zijn, en de toppertjes die er nu zijn, of die eraan komen zoals: PGR2, TopSpin, Amped2, Rainbow Six, allemaal vol Live! ondersteunen (of XSN). En ze zijn ook nog es xbox only.

19. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Live kost maar 30, bij de free record shop, je hoeft geen modem meer te kopen, wij hebben project gotham racing LIVE, en voor playstation moet je per spel apart gaan betalen, en dat kan zo boven de 60 euro per jaar oplopen. Duidelijk?

20. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Doe mij maar xboxlive, veel makkelijker, lijkt me zo, maar ik heb het tog al dus.

Deel Deze Pagina