Heeeelp Red Lights of Death

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door oct, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oct

oct Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo daar,
    Vorig jaar kreeg ik te kampen met de bekende ring of death, 3 flikkerende rode lampjes.
    Vervolgens heb ik dit gerepareerd met de x-clamp fix.
    Nu na een jaartje probleemloos gegamed te hebben heb ik opnieuw hetzelfde probleem, dus de 3 flikkerende rode lampjes.
    Wie weet wat te doen.

groeten
    oct

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Microsoft bellen?

3. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik uit zijn verhaal begrijp heeft hij zelf zitten klussen de vorige keer en dat betekend dat hij geen garantie meer heeft.

Mijn advies luid als volgt:

Gebruik Google om een ander xbox forum te zoeken waar wel over modding gepraat mag worden,
    Grote kans dat ze daar wel weten hoe je het kunt repareren.

En anders koop je een nieuwe, Zo duur zijn ze niet meer tegenwoordig.

Edit: Dit constante geopen van nieuwe topics terwijl er algemene topics zijn met hele duidelijke titels die ook nog eens bovenaan vastgezet zijn begint mij steeds meer te irriteren.
    Zo moeilijk kan lezen toch niet zijn als men ook kan schrijven. (Dit is algemeen bedoeld, dus niet alleen tegen jouw oct.)

Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  4. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar lees jij dat hij z'n box gemod heeft :confused:

Daarbij, je kunt je wel druk maken over nieuw geopende nutteloze topics maar de zoekfunctie hier zuigt big time. Het kan dus best zijn dat iemand het niet kan vinden.

Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor de x-clamp fix moet je je xbox open maken en je xbox aanpassen .. dat is modificeren .. als je je xbox hebt open gemaakt vervalt je garantie.

Ik ben het met Lord Sander eens dat er te snel een nieuw topic geopend word.

Kijk eens naar dit filmpje
    [yt]Rxv_dkf-JFw[/yt]

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nog een keer towel trick doen :+
    Gooi dat ding gewoon weg en koop een nieuwe en ga die niet openmaken zodat je gewoon 3jaar garantie heb op RROD's..

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Normaal gesproken had je de klantenservice van Microsoft moeten bellen en dan had je een nieuwe 360 gekregen. Op de 3 rode lampen heb je inmiddels 3 jaar garantie. Echter, doordat je het apparaat hebt opengemaakt en er zelf aan hebt zitten rommelen, is je garantie verlopen. Je kunt nu dus geen aanspraak meer maken op die 3 jaar garantie van Microsoft. Er zijn twee dingen die je nu kunt doen, een nieuwe Xbox 360 kopen, of je Xbox 360 laten repareren via kanalen die niet besproken mogen worden op Xboxworld. Als je voortaan problemen of vragen hebt over de Xbox 360, dan kun je in deze thread terecht. Deze thread staat altijd bovenaan en is de centrale thread over problemen met je Xbox 360. Succes! :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina