Heeey ff vraagie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Karelax, 1 jul 2003.

1. Karelax

Karelax Guest

Vraagie voor de MODS dus hoe je gezeik maar voor je ;)
    Wilt een lieve mod of admin ff mijn naam van Karelax in Ben_Wallace veranderen?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uit de FAQ :cool:

Ik wil graag mijn naam veranderen, kan dat?

Het is technisch mogelijk, maar om een aantal redenen doen we dat liever niet. Een wijziging van de naam is alleen mogelijk als je nog niks hebt gepost op het forum en nog geen waarschuwingen hebt ontvangen. Een dergelijke verandering vraag je aan bij een administrator.

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Verander die van mij dan ook maar meteen 8)

Wordt hier jammergenoeg niet gedaan, ik had mijn naam onderhand ook willen veranderen. Je zult er mee moeten leren leven, heb ik ook gemoeten:'-(
    Of gewoon een nieuwe account aanmaken.

*edit, te laat

4. Karelax

Karelax Guest

Nee nieuwe account aan maken kan niet, ik klik op regristrereen en dan zegt ie blabla je bent al ge re gristreerd onder de naam Karelax.......?

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Gooi je cookie's weg en dan kan je een nieuwe aanmaken...

6. jasper

jasper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelfde probleem :confused:

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    je hebt ook een nieuw email adres nodig dan, gewoon ff nieuwe aanvragen bij hotmail en dan moet het als het goed is wel lukken

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dan moet je eerst uitloggen en opnieuw registreren, of cookies weg ja!

9. Karelax

Karelax Guest

Tering dat is wel fveel werk hoor :mad: Op alle forums kunnen de mods/admins dat wrom hier niet. En als ik nieuwe acc. aan maak kan ik niet in the green mile :mad:

10. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    vind ook vreemd waarom je je naam niet zo kan verandere..
    heb me er ook n tijdje geleden dood naar gezocht (een optie daarvoor), maja dat bleek dus niet te kunnen:)

kzou zelf graag johnuitalmelo willen heten,
    ivm m'n website, en m'n live-tag:)
    maja.. live sux.. (nee niet xbox"live" :p )

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gaat om het herkenbaar blijven - Ook voor de modjes. Is gewoon een praktische reden, niet dat we het jullie niet gunnen :)

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    life sux :+ <= geen verwarring mogelijk :+

Ik kan het wel begrijpen. Hoe irritant is het als opeens iedereen een andere naam heeft. Ben je met iemand aan het discussieren, heeft die opeens een andere naam. Denk dat dit voor veel verwarring zou zorgen. Of als de mods iemand in de gaten houden, en die heet opeens anders.

Misschien een idee om een keer iedereen de gelegenheid te geven om de naam te veranderen. En dan verplichten om onder je naam je vorige naam te zetten voor een bepaalde tijd zodat iedereen weet wie je bent.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan heb je dus in 1x een grote verandering, daar helpt die ondertitel niks bij - Krijg je zelfs nóg meer verwarring.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als we namen zouden veranderen dan lopen er veel dingen in 't honderd..
    Denk aan; Quotes.. Niemand weer meer wie gequote is, mensen denken dat er berichten verwijderd zijn b.v.

what's in a name? If a rose would be called by antoher name it would still smell the same (ofzowiets :+)

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben wel een beetje gelijk. Ik ben onderhand aan mijn naam gewend, vind het niet meer zo'n ramp. Maar ik had het leuk gevonden als het wel had gekund.
    Ik weet het niet zeker, maar als je je aanmeldt. Staat daar dan ook een waarschuwing dat je je naam niet meer kunt veranderen? Misschien een idee om dat er bij te zetten, scheelt weer wat verwarring. En iedereen weet dat je voor de rest van je (forum)leven aan die naam vast zit.

Welke film was dat ook al weer? Komt me bekend voor :D

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Komt niet uit een film.. iig, het word wel eens gezegt in films maar het origineel komt van William Shakespeare af :+

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem dan denk ik gehoord bij CKV in de film Romeo and Juliet (een of andere moderne versie met Leonardo di Caprio) :+

18. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als het aan mij zou liggen zou je zelfs je avatar niet mogen veranderen. Makkelijk herkenbaar die prentjes. Ik zou ook een nummer op iedereens voorhoofd tatoëren en iedereen een eigen tekentje geven. Zoals in de kleuterschool, dan mocht je in het begin van het schooljaar een tekentje kiezen zoals een emmertje of een olifant. Ik nam altijd het herkenbare deurtje. Maar dat tekentje werd dan op jouw kapstokje gehangen, dan wist je tenminste waar jij je jasje moest hangen. Ik nam trouwens altijd het schaapje.
    Maar het ligt nu eenmaal niet aan mij, dus heeft iedereen elke maand bijna een nieuwe avatar, waardoor heel mijn metabolisme overhoop ligt.

19. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Argh, totale dictatuur. Idd, die stikkertjes waren altijd leuk. Ik had geloof ik altijd een geel beertje.

Mn avatar heb ik ook al een tijdje, weer eens veranderen }:]

20. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *schrijft Tha Raptor op mijn zwarte lijst.

Deel Deze Pagina