Heeft al iedereen betaald voor het Xbox Live! die het besteld had?? Ikke wel maar mijn router doet het nog niet (kijk HIER voor uitleg) misschien kunnen jullie me helpen.
Wat heb betalen voor xboxlive nou weer met je router te maken Ik denk dat je even wat meer geduld moet hebben en a.u.b. niet zoveel spammen op het forum. Het is nog geen 14 maart
Ik wou gewoon weten of iedereen betaald had En ook of iemadn me kon helpen met m'n probleem dus kijk nog ffies HIER
Ik denk dat dit een beetje een onzinnige thread wordt met alleen maar ja's en nee's. Het is heel vervelend dat je router nog niet werkt, maar ik zal er eens naar kijken in die thread.
het was eigelijk vooral bedoeld voor de uhm webmasters ofzo van xbw.nl maarja iedereen die em wil helpen met me router Kijk dan hierzo
Ik heb betaald. Dan krijg je hem toch de 12de ofzo? Das mooi want ik ben donderdag en vrijdag vrij. Alleen moet ik nog me CC info opsturen (ben te lui elke keer geweest) Dus heb er nog geen bal aan maarja. Ben wel benieuwd hoe die communicator om mijn grote oor gaat .
Ik wacht nog even af op XBOX Live. Mijn CC komt toch pas over 2,5 week. Ik was net te laat voor de preorder hier (ook dat nog). PS: OPSOMTOPIC
Well, ik geloof dat wij de enige zijn die geinteresseerd zijn in of er wel of niet betaald is Dat gaat de rest van de members noppes aan