Heeft iemand al Capcom vs SNK 2??

Discussie in 'Algemeen' gestart door pirathaban, 16 mrt 2003.

  1. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al Capcom vs SNK 2 gekocht???. Zo ja wat vind je ervan???
     
  2. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet maar ik ben misschien wel van plan het te kopen omdat ik vroeger vaak SNK speelde vooral king of fighters art of fighting ensjow... en je kan er mee liven!!
     
  3. xforz

    xforz Guest

    Ik heb 'm 2 dagen op de gamecube gespeeld, ik vond em wel grappig maar niet echt een top spel...
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik online zou gaan zoukem wel halen, offline lijktet me niets...
     
  5. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hem een 2 jaar geleden ofzo op de Dreamcast. Was een echte 2d beat 'm up met echt een ongelofelijk snelheid. Buttonsmashen was dan ook uit den boze, want dan werd je helemaal ingemaakt.

    Je moet wel van 2d houden, want de karakters zijn gewoon 16 bit lijkt het wel :)
     
  6. Gameslave

    Gameslave Guest

    wil m misschien ook, doa 3 vind ik een irri en *** besturing en die oude nes fighters hadden ten minste lekkere simpele controls, dat gaat bij mij in n vechtgame voor de gfx
     
  7. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de XBox en de GC versie een tijdje gespeeld. Het lijkt alsof de characters van de XBox versie net iets scherper, maar nog steeds slecht getekend zijn. Maar het verschil is zo klein dat het ook optisch bedrog kan zijn.

    Maar wat belangrijker is de controller. Ondanks dat de GC-controller een kleine d-pad heeft, vond ik die veel beter dan de d-pad van de originele XBox-controller (de grote). De special moves zijn gewoon moeilijk uit te voeren.

    Het hele spel is sowieso slecht afgewerkt, slecht getekende characters (vooral de Morrigan-sprite is lachwekkend), balken onder en boven en het hele scherm is naar de linkerkant van het scherm verschoven (balken in een XBox -game, hallo?!?, zat trouwens ook in de GC-versie). De SF-games op de Dreamcast zagen er beter uit.

    Ik breng hem dan ook terug.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2003

Deel Deze Pagina