Heeft iemand nog tips voor een goeie game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door shonosuke, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shonosuke

shonosuke Guest

Ik heb oblivion al
    Ik zit zelf te twijfelen tussen DoA4(Kheb nog nooit een fighter online gespeelt,Lijkt me wel intressant) en Chromehounds(Ik hou niet zo erg van shooters vooral niet op de console maar dit lijkt me wel intressant)

N3 en Dead rising haal ik zoiezo

2. basovich

basovich Guest

nee, deze maand komen er geen games meer uit en waarschijnlijk in augustus ook niet dus dat is wel zwaar lang wachten, musthaves voor kerst en herfst zijn: saints row, splinter cell DA, Gears of war, PES 6, COD 3, brother in arms HH en rainbowsix vegas..daar wordt je volgens mij wel even mee zoetgehouden ;).

en als je twijfelt tussen DOA of chromehounds, ik zal ze geen van beide nemen..spaar liever door tot herfts/kerst :).

3. jap006

jap006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou euhhhmmmm....Call of duty 2 , Condemned , Moto gp 2006 , battlefield 2 Quake 4 , prey , pgr 3 , king kong , burnout revenge , far cry inst predator , fight night round 3 , enzovoorts , als je maar een titel kunt kopen zou ik call of duty 2 doen maar ja wie ben ik....

Greetz Jappie006

4. basovich

basovich Guest

de helft die ertussen zitten zijn shooters:9.

maar probeer de demos van DOA (wordt 25 juli verwacht op japanse account) en chromehounds (al een tijdje terug geplaatst) eens..

5. shonosuke

shonosuke Guest

Ik denk dat ik zoiezo ninja gaiden black erbij neem ookal is het voor de normale xbox(Ik heb mn normale xbox verkocht voor ninja gaiden black uitkwam)
    En Ik ben nu bezig de chromehounds and Fight night round 3 demos aan het downloaden

EDIT:Ik heb net Fight night round 3 demo gespeelt en het speelt wel lekker maar hoe is online?
    Ik hoor veel mensen klagen over de lag en dat heel veel mensen hun console gewoon uitzetten als ze verliezen?

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2006
  6. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    F.E.A.R. Lijkt mij wel vet maar je houd niet van shooters

Ik zou idd ook sparen voor de FEESTdagen

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Van wat voor genres houd je? LotR:BfME2 is wel een aardige game. Rockstar Table Tennis is grappig :) En anders zou je misschien op Live Arcade kunnen kijken voor iets leuks? Probeer trouwens ook wat demo's van Xbox live!

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wordt een op som thread ... kijk eens in populaire threads of lees een aantal reviews dan kan je zelf een keuze maken :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina