1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heeft iemand Xboxgamer magazine nr 20 al gespot

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Stijn, 30 aug 2003.

  1. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje niet zo goed op m'n sigarenmannetje gelet dus misschien heb ik hem al lang gemist. Maar heeft iemand Xboxgamer nr 20 al ergens gespot ? Het is die van september en die komt meestal halverwege augustus dan uit. Ik kijk nu al een week of anderhalf elke dag ff of ze hem hebben maar hij is er nog niet. Die vent achter de toonbank kan er ook niks zinnigs over zeggen. Ik heb deel 1 tm 19 allemaal dus ik baal best wel. Als iemand hem heeft, wil je hem dan aan mij verkopen (+ de dvd ofcourse) ? Thanx......
     
  2. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb hem ook nog niet gezien maar zulke bladen zijn meestal een maand later in NL dan ergens anders dus ik denk dat hij nog wel in de winkel verschijnt
     
  3. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm keb um eergister zelfs al gehaald

    dus gewoon ff wachten tot maandag (meestal nieuwe lading)
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Yep ben hem nu aan het doorbladeren. Vette revieuw over kotor!!!!
     
  5. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx !!! Hij is er dus pas net. Dan komt ie bij mij ook nog wel. Mijn vaste sigarenmannetje was op vakantie geweest, dus ik was ff bang dat ie in die tijd was gekomen.
     

Deel Deze Pagina