Slecht nieuws De Xbox zal alleen op 14 maart te verkrijgen zijn in de speelgoedwinkels Alle andere retailers zullen moeten wachten tot EIND APRIL!!!!!! dis geen grap, ik werk in een PC winkel, en wij moeten ook w88. Ik zou niet weten waar wel en waar niet. MS bepaald dit namelijk.
Geloof er niks van. Je werkt zeker in een winkel die nog DOSprogramma's verkoopt ofzo Zou het de slechtste launch aller tijden maken.
bij dynabyte zeggen ze dat ze hem gewoon krijgen op 14 maart, dus ik weet niet wat dit voor boolshit is, maar ik geloof er niks van
he een ding dit is net de grootse afneemers van de xbox zijn Dixons Officel verkooper Nummer 1 Vobis Nummer 2 Dynabyte 3 en daarna de rest van aale anderen nep winkels speel goed winkels hooren niet eens bij dir rijtje thuis intertoy is als laatse saamen met bartsmit
tsss bullshit kheb em besteld bij de alternate maar die krijgen em gewoon binnen de 14e !!! ****** bullshit (again) mzzl Munch and Abe
Geloof er ook geen bal van, de mijne is besteld bij de compuworld en die krijgen hem op 14/3 of eerder en dan een telefoontje krijgen en er vlug achter gaan, na het werk
Alternate verkoopt hem zeker weten niet op 14 maart Informatique ook niet Dixons enzo wel De leveranciers TechData en Pirox kunnne hem niet leveren aan retail verkopers. als je me niet geloofd is dat jou probleem. ik heb zelf met de leveranciers gebeld. Ik heb zo en zo pech, want ik kon tegen inkoopsprijs kopen, maar omdat we hem niet krijgen op 14 maart, moet ik bij een andere winkel de volle mep dokken :-(
Denk het wel, V&D is wel een grote zaak De voorraad is gewoon beperkt en (net als bij de PS2 launch) wil MS eerst de grote winkelsketens bevooraden. dus die enkel pandige computerwinkels verkopen hem dus pas rond begin mei - eind april. Dus Alternate, Powerline, Informatique, etc etc etc