Ben net naar de winkel geweest om een nieuw xbox spel te kopen, na lang zoeken heb ik toch maar Azurik gekozen. Ik blij thuis eindelijk een ander spel dan Halo. Ik doe dus die disc erin. Het laden deed al heel lang maarja ik denk dat hoort zo. Komt er opeens op het scherm te staan van -De xbox kan dit spel niet lezen, het moet een dvd disk of music disk zijn, of kijk of het cdtje beschadigd is. Ik dus op de achterkant van het cdtje kijken helemaal niks. Probeer nog een paar keer lukt het nog niet. ff op het doosje gekeken en het is gewoon een PAL versie. IK DUS HEEL ERG BOOS KAN IK WEER TERUG NAAR DIE WINKEL Iemand anders al dit probleem gehad????
Hebben ze wel gewoon azurik in het doosje gedaan en weet je zeker dat je het cdtje niet op zijn kop erin gelegen hebt (weet niet hoeveel je al gedronken hebt )
Gewoon tis niet uit te leggen als je nieuwsgierig bent moet je het echt een keer proberen het spel ruled echt!
Die melding kreeg ik ook toen ik RSC had gekocht bij de dixons toen ook teruggegaan en een andere rsc gekregen toen weer hetzelfde probleem en er zaten nog meer krassen op als op de eerste daarna weer teruggegaan en hem omgeruild voor halo daar heb ik nog geen problemen mee gehad
Azurik ruled wel alle kretiek is zwaar onterecht. Je moet het zelf maar even spelen (Der zijn winkels waar dit mogelijk is) PS is er niet zo'n winkel bij jullie in de buurt kun je hem altijt bij bartsmit koopen ofzo (binnen 1dag omruilen als ie niet bevald)
Azurik lijkt me echt een zware bout game.................er zijn al smurfen zat.........duz..............
Het genre van JSRF adventure? Oh please... Ok het zal wel een soort van grapje geweest zijn ofzo, maar ik mis het punt er een beetje van vrees ik