Als ik bijvoorbeeld naar een fora ga, hier. en ik zie daar een thread. er staat dat er 2 replies staan. ik druk erop en zie dat er meer posts in staan. ik druk op vernieuwen, en er staan er nog paar bij. klopt dit of ligt dat weer aan mij?
Ik snap er helemaal niks van.... wat bedoel je nou? Probeer eens iets beter te formuleren, je bent af en toe echt absoluut niet te begrijpen :{
Argghh met deze thread ook. kijk ik klikte dus op "Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen" zie deze thread niet staan! druk op vernieuwen (je weet wel dat knopje boven aan ) en jahoor hij staat er weer. ik klik erop zie alleen mij post. druk op vernieuwen en toen stonden jullie post er ook bij
Dan laad hij bij jou standaard de pagina's uit je tempory internet files map, maar ik zou zo niet weten waar je dat kunt in- en uitschakelen. Dat zou je even moeten opzoeken. Maar pagina's zoals dit forum zou hij automatisch steeds moeten refreshen als je opnieuw bezoekt...
Mja...Sure...Jij betn de enige met dit probleem merk ik? Misschien ligt het eraan dat je pc gewoon heeeeeeeeeeeeel langzaam is
Als je het antwoord niet weet moet je niet reageren, dat zou een mod toch moeten weten... Het komt door de instellingen van je cookies, hier pas je het aan: - Klik op het menu Extra - Klik op Internet-opties... (Je bevindt je nu op het tabblad algemeen) - Klik in het vakje Tijdelijke Internet-bestanden op Instellingen... - Zorg dat het stipje staat voor Bij elk bezoek aan een pagina -Klik tweemaal op OK You're done